babysyk-med spire! Skrevet 16. april 2008 #1 Skrevet 16. april 2008 Må bare få ut litt frustrasjon her inne.. vet det er mange av oss, dessverre.. Jeg har vært klar i snart to år jeg... men han...???? Han blir f... ikke klar før om 3 år til tror jeg. Først skal han jobbe noen år, så skal han reise litt (akkurat som vi ikke har opplevd mye og reist masse..vi har reist over 1 år med alle de langturene vi har vært på). Det blir hele tiden utsatt, selv om han ikke har satt eksakt tid og dato. Men jeg kjenner at dette ødelegger så mye. Jeg blir så lei meg av dette her, skikkelig deppa!! Vi har vært sammen i snart 8 år. Jeg er 26 år nå. Vet jo at jeg fortsatt er ung og har god tid på meg, men det hjelper jo ikke når eggstokkene vibrerer, og jeg stråler av glede hver gang jeg ser et barn!!!!!! Det er jammen vondt å være så klar for barn når jeg vet at det er så altfor lenge til. Sambo er heldigvis veldig forståelsesfull og blir ikke lei av at jeg snakker om det, men ser jo at han ikke liker seg. Hva kan jeg gjøre da??? Jeg er redd dette kan ødelegge hele forholdet vårt..... blææææææææææ
Sminth Skrevet 16. april 2008 #2 Skrevet 16. april 2008 Jeg skjønner deg godt jeg. Har det sånn jeg å!! Alle venninnene mine rundt meg har en liten en, og jeg er kjempe klar, men han skal gjøre alt mulig først!! Venninnene mine sier at det er jo bare å slutte på pilla, men jeg har liksom ikke samvittighet til å gjøre noe sånt mot han heller, selv om det er veldig fristende da!
babysyk-med spire! Skrevet 16. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. april 2008 Ja ikke sant...? det er superfrustrerende. De sier også det til meg, og jeg har til og med slutten med den, men skal love deg han er forsiktig, og kondomene er på plass!!! BLÆÆÆÆÆ! Ingenting som hjelper. Har nesten ikke venninner igjen uten barn... folk gifter seg og føder unger så det står etter, men i min lille verden skjer det ingenting!!! DRITT!!!
jinta86 Skrevet 16. april 2008 #4 Skrevet 16. april 2008 skal vi bli sånne superfrustrerte damer jenter eller? blir snart gal på sambo jeg og hehe klem
Sminth Skrevet 29. april 2008 #5 Skrevet 29. april 2008 Ja det hadde vært no. Kan starte vår egen klubb!!
babysyk-med spire! Skrevet 7. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 7. mai 2008 Ja la oss gjøre det he he Superfrustrerte jenter som det rykker i eggstokkene til
mamma_Christine Skrevet 20. mai 2008 #8 Skrevet 20. mai 2008 Den blir jeg med på å... han som kaster p-pillene mine, men etter to uker så var han brått ikke klar allikavel, å passer på så jeg ikke blir gravid
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2008 #9 Skrevet 26. mai 2008 nå er jeg altså så full av frustrasjon at jeg tror jeg ikke holder ut snart!! sitter her hjemme og griner så det spruter! trodde vi liksom hadde nærmet oss noe, men den gang ei! Faen, altså! Jeg vet ikke hva jeg gjør! Jeg elsker mannen min og tenker ikke på å ende noenting, men GUUUUUUUUD!!!! Jeg er frustrert! Noen som er med på å danne et grinekor mens vi venter? Og jeg nærmer meg faretruende fort de 30, og DET syns jeg er skummelt! Eggstokkene mine gjør vondt!!!!!
Squirrel79 Skrevet 27. mai 2008 #10 Skrevet 27. mai 2008 Jeg har også en samboer som ikke er klar. Det til tross har jeg havnet i en utrolig kjip situasjon. Tok gravitest i går, og den er positiv. Grua meg veldig til å fortelle han, da jeg ikke hadde opplyst om mistankene. Det førte til noen timers prat og gråt i natt, og at han har meddelt at han fortsatt ikke er klar. Jeg er klar til å få barn, men dette er ikke planlagt. Det er frustrerende å vite at han ikke vil ha barn, men ennå mer frustrerende å vite at en er på vei som man ikke aner hva man skal gjøre med!!! Jeg vil ikke miste han, men jeg vil heller ikke miste det som etterhvert blir et barn i magen... Håper han endrer syn. Har ikke gått et døgn ennå, jeg vet det tar ti, men jeg skulle gjerne visst nå hva som skjer om 2-3 måneder...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå