LilleLykkeMor Skrevet 16. april 2008 #1 Skrevet 16. april 2008 Som er i dette trimesteret? Jeg er i 15. uke.
Utrolig fornøyd frue. Skrevet 16. april 2008 #3 Skrevet 16. april 2008 Jeg bor i Nittedal (Rotnes). Er i uke 20 med førstemann.... har termin 6 september.
MaybeAgain Skrevet 16. april 2008 #4 Skrevet 16. april 2008 Melder meg inn her jeg og. Termin 10. august med nr 2. )
fia08 Skrevet 17. april 2008 #5 Skrevet 17. april 2008 Noen som har lyst til å treffes på kafe en dag?
MaybeAgain Skrevet 17. april 2008 #6 Skrevet 17. april 2008 Ja, hvorfor ikke. Dersom vi her termin rundt samme tid, ender vi jo kanskje opp i samme barselsgruppe etterhvert også??? Jeg har fortsatt permisjon med nr 1 ettersom det bare blir 1 år mellom dem, så jeg er stort sett ledig på dagtid. Når har dere termin jenter? Og hvor skal dere føde? )
fia08 Skrevet 17. april 2008 #7 Skrevet 17. april 2008 Jeg har termin i august. Venter førstemann. =)
MaybeAgain Skrevet 17. april 2008 #8 Skrevet 17. april 2008 Har du fått fødeplass på Ahus da? Jeg var der sist - synes de var utrolig flinke, til tross for at jeg hadde hørt mange røverhistorier. Men de får man jo for såvidt over alt.... )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå