Gå til innhold

Noen gravide i Nittedal?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Som er i dette trimesteret?

Jeg er i 15. uke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bor i Nittedal (Rotnes). Er i uke 20 med førstemann.... har termin 6 september. :)

Skrevet

Melder meg inn her jeg og.

 

Termin 10. august med nr 2.

 

:o)

Skrevet

Noen som har lyst til å treffes på kafe en dag?

Skrevet

Ja, hvorfor ikke. Dersom vi her termin rundt samme tid, ender vi jo kanskje opp i samme barselsgruppe etterhvert også???

 

Jeg har fortsatt permisjon med nr 1 ettersom det bare blir 1 år mellom dem, så jeg er stort sett ledig på dagtid.

 

Når har dere termin jenter? Og hvor skal dere føde?

 

:o)

Skrevet

Jeg har termin i august. Venter førstemann. =)

Skrevet

Har du fått fødeplass på Ahus da?

 

Jeg var der sist - synes de var utrolig flinke, til tross for at jeg hadde hørt mange røverhistorier. Men de får man jo for såvidt over alt....

 

:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...