Gå til innhold

Hva kan barna deres nå?


Wishes*

Anbefalte innlegg

Min lille tulle er litt over 6 mnd. Hun kan snu seg både fra rygg til mage og omvendt. Kan dra seg rundt i ring når hun ligger på mage. Hopper og slikt i fanget. Reiser seg opp på føttene når hun holder i hendene mine. Hun kan ikke sitte selv. Hvor langt er deres barn kommet?

 

Hun sover hele natta. Legger seg ca 8 og står opp ca 7. Spiser 4 måltid om dagen hvorav 3 av de er fast føde.

Nysjerrig;-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

snuppa her er 5 1/2 mnd og snur seg fra rygg til mage (begge veier), drar seg i ring på magen, elsker å stå i fanget.

skravler og skråler, leker med tærne, og underholder hele huset men alskens lyder :)

 

sover ikke hele natta, men ikke lenge til håper jeg.

har foreløbig to måltider med fast føde, skal innføre tredje nå.

har fått to tenner. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillegutt er 6 mnd og en uke. Han ruller fra mage til rygg, og omvendt, både mot høyre og venstre. Han drar seg rundt i rung når han ligger på magen. En av favorittene er å stå i fanget og hoppe :) Leker mye med tærne sine, og draaar i strømpebuksa når beina er litt for lange hehe :) Kommer seg også litt opp på knærne når han ligger på magen, men sklir raskt ned igjen, og har absolutt ikke hendene med seg der.

 

Har nettopp begynt med det andre måltidet fast føde, får grøt morgen og kveld nå.

 

Sov hele natten natt til i går for første gang, men i natt var det påan igjen. Har prøvd nattavvenning siden fredag, men endte opp med å gi han mat en gang i natt likevel....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jenta mi ruller fra mage til rygg og omvendt(gjort det siden ho var 4 mnd) ho snurre rundt på magen for å nå de tinga ho vil ha hehe:D strekker seg godt opp med hendene når ho ligge på magen. siste uka har ho tatt knærne under seg og løftet opp magen og rompa men ho strekker seg opp med hendene:D

ho er 6 mnd og 1 uke nå . ho ruller alle veier helst der jeg ikke har fått støvsugd:D;)

 

ho får grøt morgen og kveld med fruktmos. også får ho 1/2 middagsglass . får 4 flaske måltider. sover nå rundt på natten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magnus er 6,5 mnd nå, og akkurat begynt å dra seg litt fremover. Ruller begge veier (siden han var 3,5 mnd ) Elsker å sitte /stå på fanget å "hoppe". Kan ikke sitte selv enda... Kjempeblid og fornøyd bare han får MASSE oppmerksomhet :)

 

Sovet hele natta fra han var 4 mnd (18.30 -. 07.00 ca ) Spiser 4 måltider.

Frokost : Grøt om mme

Form : mme

Middag 1/3 middagsglass og mme

Kveld : Grøt og mme

 

En herlig liten gutt (som er litt krevende nå.. hehe )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun kan rulle den ene veien og rotere på gulvet ( ikke krype). Hun har funnet tærne sine som hun putter i munnen. Hun kan snakke med veldig høy stemme og t.o.m kjefte på oss, he he... Men mest av alt smiler og ler hun ( når jeg driver med yoga ligger hun ved siden av meg og ser på meg og ler seg nesten ihjel.... litt av et kompliment!)

Hun kan putte smokken i munnen selv nå ( endelig!) og hun tar tak i alt innenfor rekkevidde og drar, lugger og smaker på.

 

Hun sover ikker hele natten enda... Ikke på langt nær. Nå har hun vært syk i et par uker, så det hjelper jo ikkenoe særlig på det. Ellers spiser hun grøt til morgen og kvelds og litt fruktpurè, til de andre måltidene går det fremdeles i pupp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei=)

Mi tulle er 6 mnd i dag.. å hu ruller begge veier, + at hu ruller rundt på gulvene her for å komme seg steder,gjort det i 1 mnd no.. oxo drar hu seg rundt i sirkler når hu ligger på magen, snakker mye,hopper osv i fange, reiser seg opp når hu hlder meg i hendene. drikker av tute kopp alene=D syntes hu her har vært veldig tidlg ute med å gjøre ting.. men hu sitter ikke selv enda.. oxo ser det ikke ut som om det kommer noen tenner her enda hehe..

 

hu sover oxo hele natten legger seg da mellom halv 9 og 9. og våkner i 8 , 9 tiden:D

 

hu er oxo veldig opptatt av ledninger og dvd spilleren her:S hehe å skal ha alt vi har i hendene..så er veldig nyskjerrig ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenta mi er 5 1/2mnd, og hun ruller begge veier, og hun roterer.. Løfter overkroppen ganske høyt..og prøver iherdig å krype fremover..men det går ikke enda.Spiser på tærne sine, gjort det i to mnd nå.

Skravler og lager høye lyder..så mor blir gal til tider..hehe!

Skal ta tak i alt innen rekkevidde, og gjerne smake på alt som jeg spiser...

Jeg fullammer, og begynte med grøt for 3 uker siden.

I dag ga jeg hun 6mnd grøt, og det falt virkelig i smak:) Må dyppe skjeen i fruktpure da..ikke så glad i kun grøt.

Får grøt på kvelden..ellers går det i pupp!

Legger henne i 20 tiden, og da sover hun gjerne til mellom 4-6, så er det pupp også sove videre:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...