Gå til innhold

Privat UL i Lofoten/Vesterålen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor man kan få det? Hvis det er noen plasser i det hele tatt? Hvor er evt det nærmeste stedet man kan få UL?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter jeg åg. vil også vite om det fins. men jeg tror ikke det er her, tror vi må til Bodø:(

Skrevet

Var egentlig det jeg "fryktet"...

Da blir det for dyrt til at jeg vil bruke det på tidlig UL....fly eller bensinutgifter til og fra Bodø + det det koster for å ta UL. Blir fort noen tusen det.

Får vell bare smøre meg med tålmodighet å vente til den ordinære UL :)

Skrevet

ja kom egentlig til samme konklusjon. misunner dem som har anledning til å få privat ultralyd.men men.

Skrevet

I Narvik er det ikke.

Var en privatpraktiserende lege som hadde det før, men han har ikke UL-apparat lenger....

Jeg var i Narvik for en stund siden, å da spurte jeg bare på legekontoret der. Så der også er det kun på sykehuset...

Men kanskje Harstad? Noen som vet?

Har prøvd å google, men finner ikke ut noenting, gitt...

Skrevet

Hei.

Mener at det ble sagt her inne i fjor at det nettop var kommet 3D i Harstad, på sykehuset. Altså ikke privat da, men får man en henvisning fra lege går det jo fint.

Jeg fikk henvisning i fjor, men brukte den ikke. Skulle da til Dr. Steffensen i Bodø....

:)

Skrevet

Jeg har fått 2 ultralyder på Gravdal i begge mine svangerskap. Tidlig i uke 13 og 14 + ordinær UL. Skader jo ikke å spørre da.

Ellers så er vel Bodø og Tromsø nærmeste alternativ for privat UL.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...