Gjest Skrevet 16. april 2008 #1 Skrevet 16. april 2008 Noen som vet hvor man kan få det? Hvis det er noen plasser i det hele tatt? Hvor er evt det nærmeste stedet man kan få UL?
velandre Skrevet 16. april 2008 #3 Skrevet 16. april 2008 dytter jeg åg. vil også vite om det fins. men jeg tror ikke det er her, tror vi må til Bodø
Gjest Skrevet 16. april 2008 #4 Skrevet 16. april 2008 Var egentlig det jeg "fryktet"... Da blir det for dyrt til at jeg vil bruke det på tidlig UL....fly eller bensinutgifter til og fra Bodø + det det koster for å ta UL. Blir fort noen tusen det. Får vell bare smøre meg med tålmodighet å vente til den ordinære UL
velandre Skrevet 16. april 2008 #5 Skrevet 16. april 2008 ja kom egentlig til samme konklusjon. misunner dem som har anledning til å få privat ultralyd.men men.
Gjest Skrevet 16. april 2008 #6 Skrevet 16. april 2008 Tro om det finnes i Narvik eller Harstad kanskje??
Gjest Skrevet 16. april 2008 #7 Skrevet 16. april 2008 I Narvik er det ikke. Var en privatpraktiserende lege som hadde det før, men han har ikke UL-apparat lenger.... Jeg var i Narvik for en stund siden, å da spurte jeg bare på legekontoret der. Så der også er det kun på sykehuset... Men kanskje Harstad? Noen som vet? Har prøvd å google, men finner ikke ut noenting, gitt...
Lofotjenta og gull nr.5 på tur Skrevet 16. april 2008 #9 Skrevet 16. april 2008 Hei. Mener at det ble sagt her inne i fjor at det nettop var kommet 3D i Harstad, på sykehuset. Altså ikke privat da, men får man en henvisning fra lege går det jo fint. Jeg fikk henvisning i fjor, men brukte den ikke. Skulle da til Dr. Steffensen i Bodø....
Djoolia 07+08+12 Skrevet 16. april 2008 #10 Skrevet 16. april 2008 Jeg har fått 2 ultralyder på Gravdal i begge mine svangerskap. Tidlig i uke 13 og 14 + ordinær UL. Skader jo ikke å spørre da. Ellers så er vel Bodø og Tromsø nærmeste alternativ for privat UL.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå