Daisy :) Skrevet 16. april 2008 #1 Skrevet 16. april 2008 Ja da var tiden kommet, jeg kan flytte over til dere.
Lofotjenta og gull nr.5 på tur Skrevet 16. april 2008 #2 Skrevet 16. april 2008 Heisann og velkommen inn hit!! Lykke til!!
*tornerose* Skrevet 16. april 2008 #3 Skrevet 16. april 2008 Så hærlig da, gratulerer ) Er nokså fersk her inne jeg også ) (å her skal vi være leeeeeenge) :-) men uansett en deilig følelse å komme over de første 3 mnd....
Daisy :) Skrevet 16. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 16. april 2008 Ja har mistet i uke 12 tidligere, men har nå vært på ul å sett en sprell levende min inne i magen, så nå er det bare fryd!!! Ja blir ekstra bra om kvalmen kan gi seg snart, har lagt i sengen nå i over 2 mnd, orker ikke spy mer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå