~Maja Mor~ Skrevet 16. april 2008 #1 Skrevet 16. april 2008 Har hatt det i ca et år nå og er ganske lite fornøyd. Brukergrensesnittet er jo veldig bra, men det er så mange kompabilitets problemer! Flere som opplever dette? Vurderer å formatere og legge inn XP.
auro Skrevet 16. april 2008 #2 Skrevet 16. april 2008 Jepp, vi har gått tilbake til XP. Så lei av alt tullet med Vista.
* 5 om dagen * Skrevet 16. april 2008 #4 Skrevet 16. april 2008 sitter med vista her nå, og ikke hatt noe tull, hatt maskinen ca 1 år, men jeg har en stasjonær også, med xp, og liker den mye bedre....vet ikke hvorfor men, sikkert en vane...
~Maja Mor~ Skrevet 16. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. april 2008 Så godt å høre!! Jeg har en cd med XP, men har mistet serialen, noen som kan hjelpe meg med et serie.nr?
Gjest Skrevet 16. april 2008 #6 Skrevet 16. april 2008 *hater vista* har hatt det i ett aar og hadde jeg hatt en ekstra xp lisens hadde jeg byttet for leeeeenge siden. Bare kroell, masse progr som ikke virker osv.
~Maja Mor~ Skrevet 16. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 16. april 2008 JA, ikke sant!! Er så dritt forbanna lei. Vista kom alt for tidlig!
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 16. april 2008 #8 Skrevet 16. april 2008 Ja og begynner å tenke på å bytte til XP. Får faan meg ikke til å innstallere flash på denne h..... pc og mistenker at det er vistaens skyld. Dessuten er ikke programvaren for skriveren vår kompatibel med vista. Får skrevet ut men det blir ikke pent å skrive ut bilder. Arghhh!
~Maja Mor~ Skrevet 16. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 16. april 2008 Hehe, gurimalla! Akkurat det samme sliter jeg med. Forbanna piss! Skulle gjerne hatt et serie nr til xp altså......................
yasmina Skrevet 16. april 2008 #10 Skrevet 16. april 2008 Vista er noe dritt... Vi sliter ogsaa. Vi har ogsaa vurdert aa legge inn XP, men har ikke helt faatt somlet oss til aa gjoere det enda. Her har vi problemer med fotoredigeringsprogrammet vi bruker, webCamen osv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå