Gå til innhold

Noen her som har Windows Vista?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt det i ca et år nå og er ganske lite fornøyd. Brukergrensesnittet er jo veldig bra, men det er så mange kompabilitets problemer!

 

Flere som opplever dette?

 

Vurderer å formatere og legge inn XP.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, vi har gått tilbake til XP. Så lei av alt tullet med Vista.

Skrevet

sitter med vista her nå, og ikke hatt noe tull, hatt maskinen ca 1 år, men jeg har en stasjonær også, med xp, og liker den mye bedre....vet ikke hvorfor men, sikkert en vane...

Skrevet

Så godt å høre!!

 

Jeg har en cd med XP, men har mistet serialen, noen som kan hjelpe meg med et serie.nr?

Skrevet

*hater vista* har hatt det i ett aar og hadde jeg hatt en ekstra xp lisens hadde jeg byttet for leeeeenge siden. Bare kroell, masse progr som ikke virker osv.

Skrevet

JA, ikke sant!!

 

Er så dritt forbanna lei.

 

Vista kom alt for tidlig!

Skrevet

Ja og begynner å tenke på å bytte til XP. Får faan meg ikke til å innstallere flash på denne h..... pc og mistenker at det er vistaens skyld. Dessuten er ikke programvaren for skriveren vår kompatibel med vista. Får skrevet ut men det blir ikke pent å skrive ut bilder. Arghhh!

Skrevet

Hehe, gurimalla!

 

Akkurat det samme sliter jeg med. Forbanna piss!

 

Skulle gjerne hatt et serie nr til xp altså......................

Skrevet

Vista er noe dritt... Vi sliter ogsaa. Vi har ogsaa vurdert aa legge inn XP, men har ikke helt faatt somlet oss til aa gjoere det enda.

 

Her har vi problemer med fotoredigeringsprogrammet vi bruker, webCamen osv

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...