LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 16. april 2008 #1 Skrevet 16. april 2008 Venninna mi ble enke mens hun var gravid. Har hatt tett oppfølging fra helsevesenet hele veien, og alt har gått greit. Men helsesøstera klarer ikke å få med seg at hun er enke. Nå sist, på 6mnd-kontroll presterer dama å si til babyen på babyspråk: "nå, får du lov av mamma å treffe pappa litt også da?". Venninna mi ble så paff at før hun rakk å si noe fortsatte HS henvendt til henne: "klarer dere å sammarbeide litt nå som bruddet er kommet litt på avstand kanskje?" Åhhh...
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 16. april 2008 #2 Skrevet 16. april 2008 Guri.. hun høres ikke helt vel bevart ut. Må ha veldig dårlig hukommelse. Og bør skjerpe seg syns jeg.
~Maja Mor~ Skrevet 16. april 2008 #3 Skrevet 16. april 2008 I alle dager!! Slikt husker man da! Jeg hadde virkelig sagt ifra.
gifteklar gravid og kvalm Skrevet 16. april 2008 #4 Skrevet 16. april 2008 huff da. Det må vel ha vært sårt å høre sånn da?!
Eve Dallas Skrevet 16. april 2008 #5 Skrevet 16. april 2008 Det minste jeg forventer er at de tar seg tid til å lese litt i journalen før de åpner kjeften!!
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 16. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 16. april 2008 Ja huff, hun ble jo skikkelig såra. Men skal ta det opp med helsestasjonene, går ikke å ha det slik. Tenk når jenta blir større og forstår mer, og HS fortsatt lurer på om hun får treffe pappa. "ja vi har vært å gitt ham blomster på bursdagen"....
* 5 om dagen * Skrevet 16. april 2008 #7 Skrevet 16. april 2008 tror jeg skulle få sagt det sånn, at ho hadde husket det til neste kontroll ja...er det mulig..... og jeg hadde bedt den kjærringa lese journalen.
Gjest Skrevet 16. april 2008 #8 Skrevet 16. april 2008 Stakkars vennina di! Jeg hadde blitt utrolig lei meg :-( At det gaar an.
To tette + snart ei med flette Skrevet 16. april 2008 #9 Skrevet 16. april 2008 Så fælt for venninnen din....at det er mulig for en helsesøster å få sagt noe sånt!! Det første faller meg inn er at jeg skulle ha sagt godt ifra, men tror faktisk jeg ikke hadde klart å få sagt stort i det hele tatt :/
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 16. april 2008 #10 Skrevet 16. april 2008 Huff, stakkars venninna di:( Sa hun ikke noe til hs?
kjapttrygtogbilliigKIWIKIWI Skrevet 16. april 2008 #11 Skrevet 16. april 2008 Det høres jo helt urimelig ut å si noe sånn, faktisk selv om situasjonen hadde vert et brudd og ikke dødsfall!! "får du lov å treffe pappa litt nå da???" jøsses. jeg ville sendt en klage.
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 16. april 2008 Forfatter #12 Skrevet 16. april 2008 Hun fikk bare sagt "han er død", men HS var da så opptatt med vaksine-greiene at hun kommeneterte det ikke. Men hun skal sende klage, og forsøke å få bytte HS. Bor på en liten plass, så er liksom ikke så mange å velge i, men hun skal prøve.
petite fleur Skrevet 16. april 2008 #13 Skrevet 16. april 2008 Enig med idun, noen brudd er fæle, og kanskje man ikke har lyst til å sitte og skravle om det med hs... Skikkelig ubetenksomt sagt, håper hun husker riktig fra nå av da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå