Gjest Gul stjerne Skrevet 16. april 2008 #1 Skrevet 16. april 2008 Noen som har prøve hjemmeblekemiddel med godt resultat? Eller bleket i utlandet under feriebesøk? Eller gjort det nylig i Norge, til hvilken pris? Som dere skjønner har jeg lyst å bleke tennene.
♥Cherrypie♥ Skrevet 16. april 2008 #2 Skrevet 16. april 2008 jeg tok avstøpning hos tannlege å fikk sånne gommer..åsså to hos sprøyter med blekemiddel..bleka dem igår å de ble myye hvitere:) skal visst være bedre enn å gjøre d på 1t hos tannlegen. vet ikke hvordan det skal være bedre men andre j kjenner som bruker samma som meg har kritt hvite tenner så d funker jo:) tror det kosta rundt 4 tusen jeg altså er ikke sikker. er så greit får man kan bleke dem når man vil å det holder jo lenge:)
♥Cherrypie♥ Skrevet 16. april 2008 #3 Skrevet 16. april 2008 fikk mitt for ett par år siden å det kan hende d er billigere nå men å lage de gommene koster jo litt da! åsså kommer d ann på kvaliteten på blekemiddelet,har kommet ett nytt nå man skal sove med om natta som skal være skånsomt for tannkjøttet og,jeg har den man tar 1 timer om dagen..men den er j supernøjd med:)
Gjest Gul stjerne Skrevet 16. april 2008 #4 Skrevet 16. april 2008 Ja, har tenkt at det kan være greit å få støpt gommer. Andre?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå