Gå til innhold

Noen som har peiling på progesteronkrem?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! :)

Jeg har gått på progesteronkrem denne syklusen. Så nå i dag, på CD 25 og 13 DPO, fikk jeg litt lyserødt blod på papiret.

Kremen skal smøres på hver dag i 14 dager fra cd 14-28. Så noen som vet om jeg skal smøre den på i dag siden mensen ser ut på å være på vei?

Håper at noen har erfaring med dette, og kan hjelpe meg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Elisabeth =)

Har regnet litt på syklusen din, og utifra det du skriver begynte du med kremen på rett tidspunkt, MEN ville bare si at den må ikke brukes før EL, da den i verste fall kan forhindre EL.

Jeg smører fra ca 3 DPO. Altså når jeg er sikker på at EL har vært...

Kan veldig godt være at TR er på vei, som du sier, men det skader ikke å smøre til den virkelig er her.

Første gangen jeg prøvde kremen, var på anbefaling av han som selger BabyComp. Han sa; for folk i overgangsalderen skal det smøres fra ca dag 14-28, men for deg som prøver, skal du smøre fra EL til TR.

Tror ikke det skader å fortsette - blir min konklusjon =)

Du temper? Gjør du ikke vel? Ser det ut på tempenen som om mens er på vei?

Håper ikke det!!!

Skrevet

Hei Kristin! :)

Takk for svar! :)

Jeg tempet ikke denne syklusen, men jeg pleier å ha EL på CD 11-13, så begynte jeg å smøre på CD 14. Samboeren min dro på CD 9, så det var ikke det helt store håpet denne gangen da :) Nå er mensen kommet for fullt også så tror at jeg bare dropper å smøre i dag?

Hvilke krem bruker du da?

Skrevet

Hei igjen =)

Værsågod for svar ;) Så synd at mensen kom nå... Du får satse på et baby på nyåret 09 da!

Høres ut som om du begynte smøringen til riktig tid. Og nei, ikke vits i å smøre i kveld.

Jeg bruker Womans Care - het Progesta Care tidligere.

Den du også smører med?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...