dritgrei hei hei! Skrevet 16. april 2008 #1 Skrevet 16. april 2008 I natt bestemte jeg meg for at jeg kanskje snart burde innse at jeg er gravid, så nå... nå ligger jeg i sengen med maskinen og lydbok, telefonen meddritgreipappan i umiddelbar nærhet ( en etg ned)... Jeg blir her jeg, til jeg ikke gidder å være her mer.... også har jeg fått pakke av plutseliten ;-) Verdens søteste bok om baby i magen, og tryllrkaffe, så jeg slipper å gå helt til byen neste gang hahahahahahhaha! Du er fin! Tusen takk! Ha en fin dag alle sammen, jeg skal se på blå himmel og strålende sol gjennom vinduet. :-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 16. april 2008 #2 Skrevet 16. april 2008 Ser man det ja... Det var jo på tide å innse at du er gravid....ha ha ha ha ha. Og...... du har vel vært klar over det, men ikke helt forstått at du ikke kan holde samme tempo som før du ble gravid:o)) Så bra at du kan slappe av, lese bok, høre på bok, dibbe litt og kanskje lage en kaffe.....Så slipper du å jogge til byen for å få kaffe:o)) Slappe av så skal du se mini finner riktig vei, det har ikke vært lett å navigere når mammaen hele tiden er i bevegelse:o))
dritgrei hei hei! Skrevet 16. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. april 2008 Sannheten er at det er utrolig kjedelig å slappe av når man vil gjøre ting... jeg vil handle til babyen, jeg vil fikse seng og slikt, jeg vil reise til det nye huset og fikse der. jeg vil rydde og brette og gå tur og handle og lage det koselig for menneskene mine, men neida - for tenker jeg tanken så HYYYYYYYYYYYYYYYYYLER magen min. Så da har jag vel i grunnen inget val??? men jeg er så takknemlig og glad for kjærestemannenmin som blir hjemme med meg. han passer og løfter og mater og bretter og rydder og serverer.... det er rotete, men han er tross alt egentlig på jobb i tillegg. snill fyr. Jeg valgte han jeg :-)))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 16. april 2008 #4 Skrevet 16. april 2008 Ikke en dag for tidlig å innse det:-D Så kos deg og slapp av nå - du har verdens viktigste jobb foran deg. Ruge og føde og trenger all energi du kan få!
dritgrei hei hei! Skrevet 16. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. april 2008 og med tryllekaffe fra østlandet så kan jeg jo ha det riktig så hyggelig... :-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 16. april 2008 #6 Skrevet 16. april 2008 Du får be ham hente strykebrett og strykejern til deg, stille det inn på laveste nivå så du kan sitte på sengekanten og stryke yndige små plagg og sengetøy. Så føler du at du får utrettet noe mens du venter:-) Jeg gjorde det de siste ukene da jeg nesten ikke klarte å gå pga bekkenløsning og det gjorde litt godt å føle at man klarte noe:-) Du kan jo skrive dagbok om ventetiden, og gi til lille når lille blir stor:-) Eller se 100 filmer som du ikke har rukket å se siste årene - det er deilig avkobling fra tankevirksomhet som gjør deg sliten!
Urtete Skrevet 16. april 2008 #7 Skrevet 16. april 2008 Hei lille venn! På tide at du tar litt hensyn til deg selv og lillemann i magen nå! Det er ikke lett når man har to andre barn og hus og hjem, men benytt deg av stundene dritgreimannen trår til - og HVIL deg da! Ser av innlegget under her at du har vært innom føden i natt. Betryggende at alt er bra, selv om det kan føles litt skremmende... Fortsett å hvil deg når du har anledning! Jeg tenker på deg og heier på deg hver eneste dag!:-) Klem klem!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå