Anonym bruker Skrevet 16. april 2008 #1 Skrevet 16. april 2008 Hvor mye drikker din baby? Er de flink å drikke utenom måltider? Til måltider? Hva liker de å drikke? Har litt problemer med å få den lille til å drikke, spesielt når hun er syk, men ellers også. Apetitten er ikke på topp og det er vanskelig å få i henne både vann, sukkervann, saft, juice mm. Når jeg skal gi MME må jeg aktivisere henne mens hun ligger på et stille og rolig sted. Må få hennes oppmerksomhet rettet mot noe slik at hun drikker. 8 mnd og 10 kg
ccc123 Skrevet 16. april 2008 #2 Skrevet 16. april 2008 sønnen min på 9mnd drikker 6,5dl mme hver dag og jeg prøver å gi han vann flere ganger daglig, men han er ikke noe glad i det. Har prøvd å varme opp vannet, tilsatt sukkerfri saft, tynne ut juice...ja det meste, men han er ikke interessert. Da han var syk, drakk han gudskjelov en del sukkervann men er jo ikke keen på å gi han det for ofte. Han drikker mest hvis han får drikke litt av glasset mitt når jeg drikker og det er jo greit, men det er fortsatt små mengder. fint om noen kommer med noen tips her for vi er nok flere som sliter med dette problemet. hvor mye bør en baby drikke utenom melk/måltidene i løpet av dagen egentlig. mener ikke å kuppe tråden din altså......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå