Gå til innhold

En bitteliten ting som irriterer meg bittelitt med Eli Rygg.. ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun snakker alltid til voksne som om hun snakker med et lite barn, med sånn dulle-stemme og hodet på skakke.. Tror jeg hadde blitt skikkelig irritert om noen snakket sånn til meg. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror du de små barna synes det er noe kult og bli dikke-dikket med?

Skrevet

ha ha ha ha ha ha ha!!

HELT enig, skikkelig irriterende er hun:)

Skrevet

Jeg hadde en foreleser som var HELT lik Eli Rygg, men hun prata på hordalandsdialekt. Lærer i småbarnspedagogikk. Hun og snakket til oss som små barn! Må le!

Skrevet

Musikklæreren min på lærerhøgskolen var sånn! Vi MÅTTE velge et instrument, og da valgte jeg piano siden jeg får vondt i hele kroppen av å prøve å spille gitar. Er musikalsk idiot, altså. Så der satt jeg, aldri tatt i et piano før, og strevde som en tulling for å komme meg gjennom "toget på stasjonen.." ha ha ha;-) Helt elendig gjennomført, null rytme og eviglang pause mellom hvert tangentbytte, og hun sitter der og smiler og nikker og prater til meg som om jeg er 4 år gammel: "KJEMPEFINT var det, kanskje vi skal prøve en gang til vennen?"

Skrevet

ha, ha! morsomt oktobernurket! :o) ser det for meg!

Jeg er en reser på gitar, kanskje vi skal starte et band?

Hjulene.....på..................bussen................................de går rundt................rundt.....................................rundt.

Kjempefint!

Skrevet

Ha ha ha! Det høres ut som en plan, ulldott! ;-) Vi kommer til å bli søkkrike!

Eli Rygg er hun dama fra Portveien 2 ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...