Anonym bruker Skrevet 16. april 2008 #1 Skrevet 16. april 2008 Hun snakker alltid til voksne som om hun snakker med et lite barn, med sånn dulle-stemme og hodet på skakke.. Tror jeg hadde blitt skikkelig irritert om noen snakket sånn til meg.
Anonym bruker Skrevet 16. april 2008 #2 Skrevet 16. april 2008 Tror du de små barna synes det er noe kult og bli dikke-dikket med?
kokosyklus Skrevet 16. april 2008 #3 Skrevet 16. april 2008 ha ha ha ha ha ha ha!! HELT enig, skikkelig irriterende er hun:)
mamamaren Skrevet 16. april 2008 #4 Skrevet 16. april 2008 Jeg hadde en foreleser som var HELT lik Eli Rygg, men hun prata på hordalandsdialekt. Lærer i småbarnspedagogikk. Hun og snakket til oss som små barn! Må le!
petite fleur Skrevet 16. april 2008 #5 Skrevet 16. april 2008 Musikklæreren min på lærerhøgskolen var sånn! Vi MÅTTE velge et instrument, og da valgte jeg piano siden jeg får vondt i hele kroppen av å prøve å spille gitar. Er musikalsk idiot, altså. Så der satt jeg, aldri tatt i et piano før, og strevde som en tulling for å komme meg gjennom "toget på stasjonen.." ha ha ha;-) Helt elendig gjennomført, null rytme og eviglang pause mellom hvert tangentbytte, og hun sitter der og smiler og nikker og prater til meg som om jeg er 4 år gammel: "KJEMPEFINT var det, kanskje vi skal prøve en gang til vennen?"
Ulldott Skrevet 16. april 2008 #7 Skrevet 16. april 2008 ha, ha! morsomt oktobernurket! ) ser det for meg! Jeg er en reser på gitar, kanskje vi skal starte et band? Hjulene.....på..................bussen................................de går rundt................rundt.....................................rundt. Kjempefint!
petite fleur Skrevet 16. april 2008 #8 Skrevet 16. april 2008 Ha ha ha! Det høres ut som en plan, ulldott! ;-) Vi kommer til å bli søkkrike! Eli Rygg er hun dama fra Portveien 2 ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå