Gå til innhold

Hva slags vårdress kan dere anbefale??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei jente på litt over et år. Har brukt Reima sin vinterdress i vinter og har vært veldig fornøyd med den. Men har dere noen erfaringer med Reima sin vårdress, eller andre merker? Hun skal bruke den i barnehagen, så den må tåle endel.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har Troll. Vinterdress og Vårdress i samme dress:) Fjerner bare fòret.

Skrevet

Reima Tec vårdress.. Snuppa bruker den i parken.. Er kjempe fornøyd..

Skrevet

Hvor mye koster vårdressen Ema?

Skrevet

vi har reflex sin, billig og god:)

Skrevet

Vi har kjøpt en Ticket by Heaven vårdress til lillejenta. Har ikke fått brukt den noe særlig enda, men fikk den anbefalt på det varmeste. Lett og god er den ihvertfall.

Skrevet

Skogstad har en kjempegod vårdress til 699,- inkl. lue/cap

www.skogstad.com

Skrevet

Vi hadde reima sin vårdress i fjor, vinterdress i år, og har vårdressen igjen i år. Er veldig fornøyd med den. Er iallefall sikker på at den holder mål når jeg handler reima tec.

Skrevet

Min kosta 899,- på babyshop. Elsker den... barnahagen sier at den dressen holder gutten min mer tørr enn hva regntøy gjør.

Ellers har vi reflex vårdress til "hjemmebruk", den kosta 499,-.

Gidder nemlig ikke drasse med meg den møkkete reimadressen hjem hver dag, pga vi er ofte ut etter middagen...

Skrevet

Det har vi også, helt genialt!! :D

Skrevet

Har vår/høstdressen til Reimatec og er veldig fornøyd, og har også troll sin vinterdress som jeg tar ut foret i. Fornøyd med begge. :D Tror jeg betalte rundt 1000 kr for reimatec-dressen.

Skrevet

Anbefaler vårdressen fraSkogstad.... :) Koster 699,- begge barna mine har de dressene der og er fornøyde med de :)

Skrevet

Har den nye Skogstad dressen. Kjempefornøyd, og den er kjempefin fasong på.

Skrevet

Har brukt Reima tec vinterdress,har nå kjøpt vårdressen men ikke fått testet den ut enda.Vår superfornøyd med vinterdressen:)

Babyutgaven kostet 899,den andre 999.

Skrevet

Kjøpte vinterdress på bogerud med uttagbart for. Veldig fornøyd med den. Billig og bra. Snuppa aker ned gresshauger og fjellskrenter uten at det syns i gummien. Hadde ikke trodd den skulle tåle såpass mye, men nå ser det ut til at hun kan ha den til høsten og sålenge den passer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...