Gjest sug lut satan i toern Skrevet 16. april 2008 #1 Skrevet 16. april 2008 Jeg har svulmende Angela-pupper og driver dank på kafeen, det er alltid sol og alt er så sjarmerende som bare en fransk landsby kan være. Ingen blir fet av å spise Brie og croissants eller drikke vin, og selv om det eneste brødet er luftbaguetter så er det velsigna GOD luft, og ingen trenger linfrø for å få fart på magen og samvittigheten. Det gamle gårdshuset mitt har masse lys og flortynne gardiner, og rydder seg selv litt sånn artistisk mens jeg ligger i hengekøye og blir matet med jordbær av en usedvanlig mannete mann som aldri er irriterende eller dum eller etterlater skitne sokker under sofaen. Etterpå skal jeg samle alle de andre innbyggerne (HKH og KaMa, regner jeg med) rundt midt kjempelange rått tilhugde eikebord under trærne i min lett gotiske hage og vi skal spise og drikke og le til morgenlyset treffer oss midt i ansikter som ikke er preget av løssluppent drikkeri, men av en indre fred og skjønnhet.
Dronningen! Skrevet 16. april 2008 #2 Skrevet 16. april 2008 Takk Luten... Liten tankeflukt her og jeg var i bedre humør:o) Er det ok at jeg har på meg den lange hvite bomullskjolen min?
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 16. april 2008 #3 Skrevet 16. april 2008 JA, den er faktisk nærmest påkrevd... eller andre slappe, elegant-avslappa varianter av lekkerhet...
Dronningen! Skrevet 16. april 2008 #4 Skrevet 16. april 2008 Flagrende gevanter og pariserloffen under armen... åhhh Kan vi ha forbud mot puppeholderfengsel også? Jeg hater det klesplagget noen ganger
KaMa Skrevet 16. april 2008 #5 Skrevet 16. april 2008 Vet ikke hva som skjer med hodet mitt for tiden, men franske landsbyer står for meg som mye mer levende enn kulturgranskning. Jeg har faktisk på meg blomstrete sid kjole. Og jeg tror det er vanskelig å oppdrive bedre selskap. Bordet er forøvrig særlig innbydende, som egentlig hele resten av bildet..
lilja70 Skrevet 16. april 2008 #6 Skrevet 16. april 2008 Blørch! Her er det kun storm i sikte. Den gode nyheten er at jeg er iført lekkert svart undertøy. Og maxi-nattbind. Manner meg opp, som best jeg klarer i nevnte habitt, til å gå på jobb. To grader. TO!!! Og du, hkh, du har stjålet uttrykket mitt. Stjålet.
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 16. april 2008 #7 Skrevet 16. april 2008 Fnisorama, jeg syntes du hørtes kjempelekker ut - til jeg kom til "maxi". Går du derimot på jobb i bare det du har beskrevet her er du tøff!
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 16. april 2008 #8 Skrevet 16. april 2008 Kan det være valgfritt og uten fordømmelse? slaskeslenging er så ubehagelig...
Dronningen! Skrevet 16. april 2008 #9 Skrevet 16. april 2008 Stjålet?? Hva da... Lekkert svart undertøy og maxi-nattbind kræsjer forferdelig i det fine maleriske bildet jeg hadde i hodet mitt, kan du være så vennlig å fjerne det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå