Gjest Skrevet 16. april 2008 #1 Skrevet 16. april 2008 da melder jeg meg inn her igjen hadde en sa 2 mars men er gravid igjen:-) er det noe jeg bør ta hennsyn til nå som jeg er blitt gravid etter en sa???
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 16. april 2008 #3 Skrevet 16. april 2008 Kan desverre ikke svare på sp målet ditt, men gratulerer så mye:-) Kjekt det klaffet så fort etter sa:-)
Sunnybeach4gull :) Skrevet 16. april 2008 #4 Skrevet 16. april 2008 Gratulere så mye :-)) Hoff, jeg vet akkurat hvordan du har det, skal tro jeg har hatt mine tanker disse ukene siden jeg har mistet altfor mange ganger :-/ men det jeg kom fram til tilslutt er at det er svært lite man kan gjøre :-( Men jeg har ikke hard/rå sex og ikke sex den dagen menstruasjonen skulle kommet til vanlig ( når man er 4, 8 og 12 uker på vei) og er nøye med hygienen når jeg lager mat slik at jeg ikke skal få matinfeksjon eller listeria/toxo :-) Noen leger anbefaler heller ikke å ta fly i første trimester visst man har mistet før da, men jeg måtte ta fly 2 ganger helt i begynnelsen (måtte i begravelse) og legen min mente det ikke hadde hatt noe som helst å si :-) Lykke til så mye og prøve å kose deg masse!! :-)) Det vil så gjerne gå bra ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå