Lille Madeléne jenta vår Skrevet 16. april 2008 #1 Skrevet 16. april 2008 Var på ny ultralyd i går og fikk ny termindato Hvordan redigerer jeg det på profilen min? Ha en fin dag jenter
The_Baby_Container_4Trimester Skrevet 16. april 2008 #2 Skrevet 16. april 2008 Høøy! Åssen gikk det? Du grudde deg jo sånn? det gjorde jeg også, men jeg skal ha en GUTT og han er frisk! Så jeg er happy! Jeg endret min dato ved å bytte til "termindato" på min side. Jeg ble dyttet fremover i svangerskapet, så jeg hoppet over tre dager :-) Du da?
Lille Madeléne jenta vår Skrevet 16. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. april 2008 Heia Det gikk kjempe bra Var på 3D for 2 uker siden. Jordmoren trodde det var en jente. FIkk det bekreftet i går.. Alt står bra til. Er super happy. Venter fortsatt på spark da Det kommer vel snart håper jeg. Hun lå veldig å presset på urinblæren min så ikke rart at jeg går på do 5 ganger i halvtimen.. hehe... På første ultralyd fikk jeg beskjed om 4 sept. Nå er den endret til 31 august :) Ha en fin dag
The_Baby_Container_4Trimester Skrevet 16. april 2008 #4 Skrevet 16. april 2008 Min ligger godt pakker inn i morkake, som er på BEGGE sider! Så jeg kjnner ikke noe action inni der. Grattis med en frøken!
gamla41 Skrevet 16. april 2008 #5 Skrevet 16. april 2008 Jeg kjenner heller ingenting.....er i uke 20. Hvor langt er du?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå