Dunder Skrevet 16. april 2008 #1 Skrevet 16. april 2008 Ble litt nysgjerrig.. Ser på ebay at de selger egne "Breastfeedingcover" som ligner litt på en meitai slik at man kan ha på når man ammer for å dekke seg til. Er det mange i norge som kjøper sånn? Har en utenlandsk venninne som ble så sjokkert over hvordan norske damer sitter og blotter puppen. Hva med dere? Dekker dere dere til? PS: DETTE ER IKKE ET INNLEGG FOR ELLER IMOT Å DEKKE SEG TIL. DETTE ER EN SKARAVLESIDE - ERGO SKRAVLER JEG.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 16. april 2008 #2 Skrevet 16. april 2008 nei, har ikke gjort det. Har ikke akkurat sittet å blottet meg, men ikke dekket til noe ekstra utenom med gensern/ungen
Psyche Skrevet 16. april 2008 #3 Skrevet 16. april 2008 Nei, kjeg gjør ikke det. Det er ikke mye amn ser når ungen ligger der, og genseren henger litt ned...
Psyche Skrevet 16. april 2008 #4 Skrevet 16. april 2008 Mange skrivefeil ser jeg...jaja..jeg har bare fått en kopp kaffe hittil.
Gjest Skrevet 16. april 2008 #5 Skrevet 16. april 2008 Man kan ikke se noe når jeg ammer hvertfall, dekker med babyen og genseren Sitter ikke med puppen ute slik at alle kan se
Gjest Skrevet 16. april 2008 #6 Skrevet 16. april 2008 Jeg har et slikt, har brukt det ved flere anledninger når jeg har ammet i offentlighet. Synes det var veldig greitt å ha og bruke - er av den litt sjenerte typen når det kommer til slike ting.
Gjest Skrevet 16. april 2008 #7 Skrevet 16. april 2008 Nei, jeg har ikke kamuflert meg helt, men sitter jo diskret og med genseren langt nede ute blant folk. Begge mine gutter har vært umulig å amme blant folk etter at de ble ca 5 mnd fordi de er alt for nysgjerrige ;-) Å amme små babyer syns jeg ikke er noe problem uansett.
Cala75 Skrevet 16. april 2008 #8 Skrevet 16. april 2008 Jeg bruker ikke noen spesielle greier av den typen, nei. Men jeg er den sjenerte typen som ikke trives med offentlig amming. Forsøker å gå litt for meg selv når jeg skal amme. Syns det er greit at andre ammer offentlig, men ønsker ikke å gjøre det selv. Føler meg rett og slett ikke komfortabel med det.
alvefrøken Skrevet 16. april 2008 #9 Skrevet 16. april 2008 Nei - det orker jeg ikke. men det er jo ikke så mye som synes, når en ammer heller da...
alvefrøken Skrevet 16. april 2008 #10 Skrevet 16. april 2008 må legge til at jeg har ammet ALLE plasser; parker, busser, kafé, selskap, lekeplasser etc
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 16. april 2008 #11 Skrevet 16. april 2008 Jeg dekker meg til i den grad at jeg har ammetopp og holder babyen i vogndyna, slik at den går bak og høyere opp enn hodet på babyen. Da synes i hovedsak kun dyna. Dyna bruker jeg mye pga min egen komfort også, istedenfor en ammepute... Men jeg ville ikke kjøpt et ammesjal for å dekke til .....
detbesteiverden Skrevet 16. april 2008 #12 Skrevet 16. april 2008 Til å begynne med var jeg litt ubekvem med å amme ute blandt andre så da brukte jeg et helsepledd som jeg la over skulderen. Nå begynner jeg å bli mer vant så nå er det sjelden jeg bruker det. Kommer litt an på hvor man er og hvilken type folk som sitter rundt. Min baby er nå 4 mnd.
meg & to små vampyrer Skrevet 16. april 2008 #13 Skrevet 16. april 2008 Jeg brukte ammetopp de første gangene i offentlighet, men etterhvert droppet jeg det. Med mine små pupper og lille vampyrs store hode så ingen noe som helst:)
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 16. april 2008 #14 Skrevet 16. april 2008 Trengte ikke å bruke noe ekstra for å dekke meg til, ikke noe som vistes. Hodet til N var bestandig større enn puppene mine, å det var ikke fare for at noen skulle få øye på noe. Var bestandig diskre. Har faktisk opplevd at folk har kommet bort til meg for å prate, og prater i kanskje 5 minutt før det går opp for dem at jeg sitter å ammer =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå