Anonym bruker Skrevet 16. april 2008 #1 Skrevet 16. april 2008 Gutten vår på 3 mnd er begynt å gnage på fingrene sine så det ser ut som han klør,er blitt sutrete og slever litt. kan det være tenner eller er det bare noe enkelte babyer gjør? trodde det var litt tidlig med tenner enda?!
arithriel Skrevet 16. april 2008 #2 Skrevet 16. april 2008 Noen barn får tenner allerede i 3 mndr alder. Så kan være det. min gutt er 9 mndr har siklet som en besett og gnager på ALT siden harn var 5 mndr ca. Han har ikke en eneste tann:-) Fortsatt tannløs, men veldig søt:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå