Gå til innhold

hvor lenge bruker dere voksipose?


Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag skal det bli 8 grader i Oslo. Er voksiposen for varm? Jeg eren frysepinn selv og det er da så lett å kle på gutten for mye...

:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her på lillehamme rha rjeg brukt dyne og teppe de siste 3-4 ukene.. 0-8 grader.. Men han har da fleecedress på seg under dyna da..

 

I oslo er det fort litt mere vind..

Skrevet

Alle tre ettåringene hos meg har fortsatt pose i vogna. Men de har bare bena nedi og jakke på ellers, så det blir ikke for varmt. Husk at det fort kan bli kaldt når man ligger rolig sånn. Får se hva vi gjør til uka, ifølge yr.no skal det jo bli knallvær =)

Skrevet

Takk for svar:-) Jeg tror jeg nå legger bort posen for vinteren og setter på lillegutt vindtett lue og fleece...

 

 

Gjest Gul stjerne
Skrevet

body, strømpebukse og tynn lue holder i voksien i dag,

Jeg har sluttet å bruke min for i år. han er 7 mnd.

Skrevet

Jeg legger nok ikke bort voksiposen ennå. Ser for meg at han sover i den første luren sin ute, også bruker vi dress og ullteppe når det har blitt litt varmere i løpet av dagen. Det er fortsatt ganske kaldt her på morgningen.

Jeg synes også det er litt forskjell om de ligger i bag eller i sportsdel, bagen er myyyye lunere. Jeg brukte nesten aldri voksiposen i bagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...