KaMa Skrevet 16. april 2008 #1 Skrevet 16. april 2008 Hva i huleste all verden er det som får unger til å tro at natten er over kl 4?? Hva pokker er det som får folk til å pusse opp midt i eksamensperioder? Hva pokker skal man med betongvegger som blir boret i? Hvor ubruklig kan kjærester/samboere/menn egentlig bli når man er stresset og egentlig skal bli lest som en åpen bok, få all goodwill som finnes i verden selv om man er et regelrett troll? Fucking hell altså.
Dronningen! Skrevet 16. april 2008 #2 Skrevet 16. april 2008 Sympati oversendes.... Jeg er ikke sur, kun lei!
KaMa Skrevet 16. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. april 2008 Takk.:-) Hva er du lei over? Har noen vært dum med deg?
Dronningen! Skrevet 16. april 2008 #4 Skrevet 16. april 2008 Ingen som har vært dum mot meg nei:o) Jeg tror faktisk jeg er litt lei over at våren ikke kommer. Finnes det noe som heter vårdepresjon? Jeg er bare så utrolig klar for sol i ansiktet, lite klær, slippe å vaske sandete dresser og regn...
KaMa Skrevet 16. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. april 2008 Åja, visst finnes vårdepresjon. Eller manglendevårdepresjon. Den burde vel inntreffe etter vinterdepresjonen, når man vet at verden egentlig skal smile lyst og skinnende, men man drukner i gråvær. Vi har sol (litt), som jeg ikke får oppleve, annet enn gjennom vinduet. Jeg glemte å hate det også i hi. Skulle gjerne ha sendt den over til deg. :-) Sender virtuell sol i stedet. :-)
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 16. april 2008 #6 Skrevet 16. april 2008 Oj, pangstart på dagen, ja - oversender varm kaffe i fine franske kaffeboller, varme croissanter, en fransk landsby som er helt stille og en vakker og sjelfull og svært omtenksom fransk helt, håper dette kompenserer for ræva begynnelse.
Dronningen! Skrevet 16. april 2008 #7 Skrevet 16. april 2008 Ja da har jeg *manglendevårsnevavdepresjon*! Vinterdepresjonen hadde jeg ikke så det må noen andre ha tatt:o) Men du KaMa, iom at du er oppe så tidlig så kan vel du være solsjef? De er ansvarlig for å sette varmen på riktig innstilling og å henge den opp der det er skyfritt... Lurer på om jeg skal flytte til sikte, det er alltid pent vær der! Takk for den virtuelle solen ) Ps. Hvorfor kan du bare se solen gjennom vinduet?
KaMa Skrevet 16. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 16. april 2008 Å, dæven. Når jeg lukket øynene så fant jeg meg selv på et myyye trivligere sted. Fransk landsby med alt som hører med kan få meg til å forsvinne fra denne verden til etter 17 mai.. Solsjef, jo, hvorfor ikke. Alt av oppdrag jeg kan påta meg som hindrer oppgaven i å bli ferdig er kanskje velkomment. :-/ Jeg har også lyst å flytte til Sikte. Verden virker så mye finere der. Til og med de franske landsbyene..
prekæs Skrevet 16. april 2008 #9 Skrevet 16. april 2008 Ja, hva gjør man når man ikke lenger kan si."Nå er det mørkt ute og da må du sove"? Jeg har kjøpt lystett rullgardin på kid i dag...etter at lyset ute har blitt brukt mot meg noen dager. Fransk landsby er faktisk realiteten om bare 9 uker. Sukk.Gleder meg til croisanter til frokost igjen og vin i all type saus og nesten all type drikke:)
Gjest Skrevet 16. april 2008 #10 Skrevet 16. april 2008 Nå ble jeg også deppa.... Det er for dumt å bli deppa over, så da blir jeg i tillegg deppa over det at jeg blir deppa...og hva er det så jeg blir deppa av...jo det blir vår...og det betyr at det snart er sommer...og det betyr at folk slenger av seg klærne...og det, det vil ikke jeg...faens magedrit.....helvetes bilringer...og, ja det er vel neppe særlig PK å avsløre sin forfengelighet her inne på Krangle, men det gir jeg jamt faen i nett nu. Dobbelt-faen!
KaMa Skrevet 16. april 2008 Forfatter #11 Skrevet 16. april 2008 Du kan få være med meg på jakt etter den ultimate sommerkjolen. Den er sid med blomster på, og man blir glad av å bruke den. Aller er vel forfengelig til en hvis grad, så jeg syns ikke det er så politisk ukorrekt.
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 16. april 2008 #12 Skrevet 16. april 2008 KaMa og Ironisk Distanse, de ultimate sommerkjolene henger i mitt skap, de er alle side og vide og vakre og lekre (og rettferdiggjort ved "jeg bare MÅ, den snakker til meg) - nå gjorde deres miserable deppings noe godt for et medmenneske i aktiv hatkampanje mot sin svikefulle kropp: snart kan jeg i alle fall skjule den vakkert!
ragna Skrevet 16. april 2008 #13 Skrevet 16. april 2008 jeg må bare få si det; du er utrolig søt når du banner og steiker ;D håper dagen ble pittelitt bedre når klokka rundet sånn ca 1900?
KaMa Skrevet 16. april 2008 Forfatter #14 Skrevet 16. april 2008 Vel, dagen ble egentlig bedre etter at jeg sluknet med nesen i en av bøkene, og våknet 3 timer senere. Egentlig helt greit, jeg ser jeg har vært mer effektiv enn jeg trodde, nå er det bare å hoste opp en avslutning og finpusse. Natteterroristen var faktisk ganske gullegod å plukke opp i dag, og sånt får jo alltid humøret opp. Lut, kan jeg få bestille noen kjoler? Jeg har leitet og leitet etter den optimale kjolen i sånn ca fem år nå, men jeg finner den ikke. Jeg ergrer meg grønn over at den optimale forsvant en gang etter tusenårsskiftet. Jeg burde jo ha skattet den, og brukt den som mønster for alle sommerkjolene jeg skulle ha hatt..
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 16. april 2008 #15 Skrevet 16. april 2008 Klart du kan få fjernlån på kjoler. Advarer om at jeg har en lin-fetisj, men med mange unntak (jeg har MANGE kjoler, spør Süsse). Så altså, sid og vid, andre spesifikasjoner? Farger, snitt sånn ellers? Å, nå gleder jeg meg til loftstur etter sommertøy!
KaMa Skrevet 16. april 2008 Forfatter #16 Skrevet 16. april 2008 Favoritten var hvit med mørkeblå/sorte små blomster. Knapper hele veien ned på fronten, litt tett i livet med sidt og vidt skjørt, noe dyp utrigning. Den fikk meg til føle meg som kvinne med stor K. Sukk.. Jeg mååå snart finne den kjolen som er en verdig erstatter. Ellers hadde jeg en helt syntetisk 60-70 talls kjole, som jeg rappet av min mor. Svart, med farget kant på hette (!), den satt knallfint på, litt inn i livet og sidt kjørt. Jeg savner min tid med kjoler. Den må innføres igjen..
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 16. april 2008 #17 Skrevet 16. april 2008 Hm, det høres veldig fint ut.. .sånn kjole jeg også hadde en gang, bare at min var med sorte strekruter i stedet for blomster... nå spriker den ei mil i livet... Men jeg gleder meg til lå finne fram noen sekstitallsgreier jeg og, har en sitrongul og limegrønn kreasjon som er uanstendig kort som kjole men kul med tights... og så de lange kjolene som du kan spise en hest i uten at du blir seende feitere ut... namme.
overkill Skrevet 16. april 2008 #18 Skrevet 16. april 2008 Då eg var 16 år hadde eg to kjolar som gjorde stor suksess. Den eine var kvit med blonder og tilhøyrande hatt. Den andre var i babyrosa fløyel. Begge viste mykje av det meste, og eg hadde sjangs heile sommaren igjennom. Fy søren så eg klina. Dette er altså mine kjoleminner, så for meg å høyre om desse blomstrete lange kjolane er litt avtenning.
KaMa Skrevet 16. april 2008 Forfatter #19 Skrevet 16. april 2008 Men målet er ikke å kline mest mulig. Poenget er å føle seg superfin i noe som man ser superfin ut i. Darlingen husker fremdeles at han så meg i den førstnevnte kjolen, lenge før vi egentlig møttes, og han falt pladask allerede den gangen. Hvor mange menn har du møtt, som faktisk er streit, husker hvilke klær du hadde på deg for ti år siden? Sier noe om kjole som får frem det fineste i deg. ..og 60 talls kjoler er dritfint. Men jeg har ikke akkurat kroppen for det..
Gjest Skrevet 16. april 2008 #20 Skrevet 16. april 2008 Her er det ikke morran klokka fire. Her er det ikke natt overhodet. Tenner, jipp! Er det sånn med hver tann? Jeg er trøtt.
KaMa Skrevet 16. april 2008 Forfatter #21 Skrevet 16. april 2008 Tror det er jeksler her som er synderen. Tipper din er litt yngre, så jeg kan glede deg med at vi har hatt det sånn jevnt og trutt i to år nå. Joho.... :-(
Gjest Skrevet 16. april 2008 #22 Skrevet 16. april 2008 Kjoler er foresten kjempegøy. Og særlig sommerkjoler. Problemet er bare at når man er formet som et omvendt timeglass, så ser man ikke så lekker ut i kjole. Man kan selvsagt kjøpe en skikkelig vid en, men da blir man mest seende ut som et telt:( Så jeg får ikke brukt noen av de vakkre kjolene da.
KaMa Skrevet 16. april 2008 Forfatter #23 Skrevet 16. april 2008 Da må du ut og jakte på nye kjoler. ;-)
Gjest Skrevet 16. april 2008 #24 Skrevet 16. april 2008 Kjøpte en helt ubeskrivelig fantastisk fin en på camden i London. En sånn gammeldags korsettkjole. Kosta flesk. Grein mine modige tårer da jeg kom hjem til Norge og oppdaga at korsettet faktisk var ødelagt. Har i årevis tenkt jeg skulle få den fiksa. Kanskje på tide å gjøre noe med det:)
KaMa Skrevet 16. april 2008 Forfatter #25 Skrevet 16. april 2008 Det syns jeg definitivt du må gjøre. Korsettkjoler er fiiine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå