Newton & Prinsessen på erten Skrevet 16. april 2008 #1 Skrevet 16. april 2008 Er litt over en mnd. til, men allerede spør familie og venner hva vi ønsker til lillemor. Jeg aner ikke hva jeg skal svare. Har jo massevis av baby/småbarns leker etter storebror. Hun har også en sånn liten ikea dukkevogn, og bamser i bøtter og spann + en del bøker Hun har jo også alt hun trenger + litt til av klær og utstyr. Eneste jeg kan komme på er en liten dukke. Hun liker veldig godt å låne brorens dukke, men den er så stor at den ikke får plass i vognen hennes og den bare detter ut hele tiden når hun prøver ha den oppi der, hehe.
Gjest irismor Skrevet 16. april 2008 #2 Skrevet 16. april 2008 Snuppa blir 2 år i mai. Til henne har vi ønsket oss penger til dukkestue. Hva med en cdspiller + cd med eventyr og barnesanger Bøker Nye typen med "lego" som har kommet Ute ting?
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 16. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. april 2008 Fikk cd-spiller til dåp, har massevis av cd-er, lydbøker osv. Noen bøker til skader vel ingen, men har bøker som dekker godt over alle områder for de små. Duplo er jo lurt, fint å begynne å spare opp det, :-) Uteleker har vi nok av.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 16. april 2008 #4 Skrevet 16. april 2008 da vil jeg nok foreslå en dukke eller fler. lillemor fikk noen dukker til 1 års dagen sin, og hun leker masse med de. Hvordan er den vogna? kanskje ønske en ordentlig kombi dukkevogn? det kjøpte vi til 1 års dagen til lillemor. Hun elsker den, og leker kjempemye med den. Kan hende hun blir interessert i å bytte klær på dukkene, ønske dukkeklær? men det bryr ikke lillemor seg om enda, og hun er snart 2,5 år. Hva med ute sommerleker? du har sikkert 3 hjulssykkel siden du har en større? Stoler og bord i barnestørrelse.
En rosa og en blå :) Skrevet 16. april 2008 #5 Skrevet 16. april 2008 Vi kjøpte et charm arbånd til henne som vi skal sammle opp en charm vært år også får hun det enten til konfirmasjonen sin eller 18 års dagen så 1 års dagen fikk hun armbåndet og et 1 tall neste år en m for navnet hennes også stjernetegn oav osv
yasmina Skrevet 16. april 2008 #6 Skrevet 16. april 2008 Lekekjoekken, bilde til aa ha paa veggen paa rommet ssitt, badekarleker, ting til dukken : klaer, seng,stol, vugge, baersele osv., kassaaapparat, utkledningsklaer...
Heli 79-har jente+ gutt Skrevet 16. april 2008 #8 Skrevet 16. april 2008 Her fikk hun seg parkdress, regnklær og støvler. + en del joggedresser osv til å bruke i barnehagen. Fikk også sekk, matbokser, drikkeflasker osv.. Kjekt til barnehagestart. Kanskje det kan være noe? Ellers var det en del byggeklosser osv som var en hit her , men det har dere kanskje.
temi & keli Skrevet 16. april 2008 #9 Skrevet 16. april 2008 Til ettårsdagen fikk store en sånn barne-recliner.. Kjempegrei å ha, så sitter hun fint i stolen sin den lille tida hun ser barnetv.. De finnes jo i mange typer.. -men vi har den med uttrekkbar fotskammel.. Fra Skeidar, tror jeg.. For vår del må det bli "obligatorisk" ettårsdagsønske til lille også, for store kommer til å verne hardt om stolen sin.. hehe Ellers kan det jo være det går an å ønske seg sunblock-badetøy, redningsvest, regntøy, vår/høst-dress og den typen utstyr?
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 16. april 2008 Forfatter #10 Skrevet 16. april 2008 Lekekjøkken har broren, men bilder ja, da fikk jeg en ide. Er på utkikk etter noen litt "shabby chick" rammer til rommet hennes, kanskje vi kunne ønsket henne det. Storebroren var første barnebarnet på begge sider og første oldebarnet på ene kanten, så gamlingene har liksom ikke spart på kruttet med bursdagsgaver til første, så man har jo i utgangspunket litt for mye leker fra før. Utkledningsklær var også en god ide. Kom på at jeg har mitt gamle dukkehus på loftet, men det trenger en oppussing (er fra midten av 70-tallet) og mange av møblene faller fra hverandre. Slikt koster vel litt, så det går jo an å spare opp noe slikt selv om hun er for liten. (Så de hadde det i lekebutikken, litt artig at det finnes fortsatt).
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 16. april 2008 Forfatter #11 Skrevet 16. april 2008 Hva er de tog hvor får man det?
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 16. april 2008 Forfatter #12 Skrevet 16. april 2008 det og* ikke de tog
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 16. april 2008 Forfatter #13 Skrevet 16. april 2008 Dress og sekk har hun, men matboks var lurt.. Storebror sine er jo helt utslitt og henger nesten ikke sammen.
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 16. april 2008 Forfatter #14 Skrevet 16. april 2008 Ja, redningsvest trenger hun en uke etter bursdagen.. Snakket jo om at vi måtte kjøpe det i stad, men det går jo an å ønske.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå