Newton & Prinsessen på erten Skrevet 16. april 2008 #1 Skrevet 16. april 2008 Hørte noen små barneføtter og trodde jeg var litt i drømmeland. Så fulgte et skikkelig smell, hvorpå jeg spratt opp og der kom småen gråtende. (Hadde gått i søvne og skallet i ett eller annet, våknet og blitt redd). Han ville da sove i dobbeltsengen. Jeg satte han på toalettet mens jeg skulle flytte pute, dyne, bamser og alt som hører med. Så hører jeg han gråter igjen. Da hadde han duppet av mens han satt på toalettet og tisset rett opp og utover det hele. Herlig. Vasket han og lempet han inn i sengen og gikk tilbake for å vaske badet. Og nå får jeg typisk ikke sove igjen..
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 16. april 2008 #2 Skrevet 16. april 2008 Ååhh, det var kjipt! Stakars lille da:) Får ikke sove selv, er så redd for å forsove meg til søsteren min kommer imorgen. Pleier alltid å stå opp kl 10 her i huset. Hun kommer kl 09 og da blir jeg alltid så stressa og lign for å ikke klare å våkne. Når jeg først sover, så sover jeg TUNGT. Har en knapp innstilt på 10, men ikke før.. Huff.. Dessuten er ørene mine sååå tetta nå, så aner virkelig ikke hva jeg skal gjøre. Hører såvidt når jeg tar av meg høreapp, omtrent helt døv. Og ligger og tenker på det også... JEG VIL SOVE!!!!!! )
Gjest Skrevet 16. april 2008 #3 Skrevet 16. april 2008 Oi da... Stakkars lille gutt... Vålerenga: Sover dere til 10 hver dag??? Sover bort halve dagen. Ikke i jobb? Om jeg våkner om natta, av barn som gråter eller andre ting, så sovner jeg igjen omtrent i det jeg legger hodet på puta... Er helt "bortreist" midt på natta, ja...
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 16. april 2008 #4 Skrevet 16. april 2008 Jepp, 10 hver dag. Helt siden han var nyfødt ) Unntatt de to ukene han gikk i bhg på Ål da. Når han begynner i bhg her på Kløfta så blir det forandringer for både meg og han. Det blir en stor omveltning... Men, må da klare det;) Har jo gått skole før.. Slike netter hvor jeg tenker og sover dårlig står jeg ofte opp tiiiidig. Sover dårlig. Vært to netter på rad, igår sto jeg opp 06 og idag. Ja, sov nesten ikke inatt. Han legger seg sent også da, klokka 2130. Men som sagt, 1.mai begynner han i bhg og jeg skal jobbe. Og da blir det annerledes. Men jeg føler ikke at vi kaster bort dagen, vi har vår måte å nyte dagen på, uten å være trøtte.
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 16. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. april 2008 Deilig da. :-) Husk at de små gjerne kan bruke litt over en uke (noen 2) på å venne seg til ny døgnrytme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå