Anonym bruker Skrevet 16. april 2008 #1 Skrevet 16. april 2008 Får sikkert litt pes for dette innlegget, men.. Jobber på sykehus og vår avd er sammenslått med gyn.avd. I kveld på jobb kom det to unge jenter inn og skulle ha abort, de var over 16 uker på vei. Klarte ikke la være å tenke at for 4 uker siden var jeg 16 uker på vei, og da hadde jeg allerede kjent ørsmå tegn til liv i magen. Disse jentene hadde helt sikkert veldig gode grunner for å ønske abort, de hadde jo fått det godkjent i nemd, men jeg ble lei meg likevel jeg... I tillegg kommer det stadig inn jenter med missed abortion, og jenter som har opplevd dødfødsler. Huff, det er lite gøy å høre om dette kjenner jeg, er sårbar for sånt når man er gravid selv. Det var litt syt fra meg.
Anonym bruker Skrevet 16. april 2008 #2 Skrevet 16. april 2008 Jeg skjønner at det er vanskelig for deg.. De ungen jentene har ikke de samme tankene om det lille i magen deres som hva du har. Jeg tror at når man har bestemt seg for abort så distanserer man seg helt. Tenker på det som en ting i stedet for et liv. Det er en måte å takle situasjonen på... Hvis du skal komme deg gjennom en jobb som dette, så tror jeg rett og slett at du må la være å tenke så mye. Skjønner at det er vanskelig, men forsøk å gled deg over din egen lille baby i magen og hjelp de du kan best mulig..
Anonym bruker Skrevet 16. april 2008 #3 Skrevet 16. april 2008 Livet er utrolig urettferdig mange ganger:(
Anonym bruker Skrevet 16. april 2008 #4 Skrevet 16. april 2008 uff skjønner deg jeg.. Synes det er grusomt at man får igjennom en abort så sent.. jeg bare grøsser ved tanken..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå