Gå til innhold

Ble lei meg i dag på jobb :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får sikkert litt pes for dette innlegget, men..

Jobber på sykehus og vår avd er sammenslått med gyn.avd. I kveld på jobb kom det to unge jenter inn og skulle ha abort, de var over 16 uker på vei. Klarte ikke la være å tenke at for 4 uker siden var jeg 16 uker på vei, og da hadde jeg allerede kjent ørsmå tegn til liv i magen.

Disse jentene hadde helt sikkert veldig gode grunner for å ønske abort, de hadde jo fått det godkjent i nemd, men jeg ble lei meg likevel jeg...

I tillegg kommer det stadig inn jenter med missed abortion, og jenter som har opplevd dødfødsler. Huff, det er lite gøy å høre om dette kjenner jeg, er sårbar for sånt når man er gravid selv. :(

Det var litt syt fra meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønner at det er vanskelig for deg.. De ungen jentene har ikke de samme tankene om det lille i magen deres som hva du har. Jeg tror at når man har bestemt seg for abort så distanserer man seg helt. Tenker på det som en ting i stedet for et liv. Det er en måte å takle situasjonen på... Hvis du skal komme deg gjennom en jobb som dette, så tror jeg rett og slett at du må la være å tenke så mye. Skjønner at det er vanskelig, men forsøk å gled deg over din egen lille baby i magen og hjelp de du kan best mulig..

Skrevet

Livet er utrolig urettferdig mange ganger:(

Skrevet

uff skjønner deg jeg..

Synes det er grusomt at man får igjennom en abort så sent..

jeg bare grøsser ved tanken..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...