Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 15. april 2008 #1 Skrevet 15. april 2008 Jeg har alltid hatt slike.. Hva skal jeg si..? Evner..? Iallefall, når jeg ser opp på himmelen klarer jeg alltid å danne meg bilder av skyene. En gang vi reiste hjemover på ferie, lå jeg i bilen og titta opp. Da så jeg en "engel" som knelte. Den gangen var det såvidt vi krasjet me en bil. Pappa hev rattet overpå andre siden og det var like før den idioten traff oss. På vei til campingvogna til familien vår, er det er fjell, og det fjellet er det KUN jeg som ser at det ligner på et troll. Akkurat på den strekningen der har det vært noen ulykker. Det samme på en annen strekning, utenfor Tr.heim. Da samma da jeg var gravid, da så jeg et foster dannet fra skyene. Noen uker etterpå fikk jeg vite at jeg var gravid med Daniel. Og søren... NÅ igjen så jeg opp på himmelen. Så et lite foster. Bittebittelite. MEN: Det som var så rart var at det så ut som om at det ikke lå i livmoren. For det var et tomt hull og utenfor der lå fosteret. Og i disse dager venter jeg på å ta en test. Faen, hater slikt altså... :/ Nå kommer jeg iallefall til å bekymre meg i lange tider.. Det høres helt sikkert forferdelig tåpelig ut i deres ører.. Skjønner dere om dere ikke tror på det og lign... Måtte bare få det UT iallefall...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå