Gå til innhold

Noen som driver med datascrapping? Hvilket program bruker dere?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser så morro ut, så ønsker tips til hvilket program jeg kan bruke =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har lasta ned scrapbook flair, som er gratis. Har ikke rukket å bruke det kjempemye, men laget julekortene mine med programmet :)

Skrevet

fikk masse advarsler på pc da jeg skulle instalere dette,men gjor det fordet? feil av meg? er ikke så pc vant

Skrevet

hvor finner dere dette?=)

Skrevet

Jeg har lastet ned PhotoScape. Er ikke heeelt dreven ennå, men det kommer seg ;)

Skrevet

Bruker photoscape. Så morro å holde på med. Og en kan jo lage så masse fint! :-)

Lasta ned scrapbookflair nå, så skal prøve det ut litt senere idag. Gleder meg!

Skrevet

hvor finner man dette scrapbookflair? link? =)

Skrevet

Jeg driver på med papirscrapping, men ble litt nysgjerrig på dette da. Er det sånn at dere printer det ut på fotopapir når dere er ferdige, eller har dere det bare liggende på maskinen?

Skrevet

*dytt*

Skrevet

Tar gjerne i mot tips om slike programmer som støtter Mac. (Gjerne på PM, ikke så ofte her)

Skrevet

Jeg har adobe photoshop.. virkelig et av de beste programmene du kan få..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...