Anonym bruker Skrevet 15. april 2008 #1 Skrevet 15. april 2008 Ser så morro ut, så ønsker tips til hvilket program jeg kan bruke =)
Yrha Skrevet 16. april 2008 #2 Skrevet 16. april 2008 Jeg har lasta ned scrapbook flair, som er gratis. Har ikke rukket å bruke det kjempemye, men laget julekortene mine med programmet
Anonym bruker Skrevet 16. april 2008 #3 Skrevet 16. april 2008 fikk masse advarsler på pc da jeg skulle instalere dette,men gjor det fordet? feil av meg? er ikke så pc vant
lilleklompen *ganske klar* ;) Skrevet 16. april 2008 #4 Skrevet 16. april 2008 hvor finner dere dette?=)
velsignet med to Skrevet 16. april 2008 #5 Skrevet 16. april 2008 Jeg har lastet ned PhotoScape. Er ikke heeelt dreven ennå, men det kommer seg
Gjest Skrevet 16. april 2008 #6 Skrevet 16. april 2008 Bruker photoscape. Så morro å holde på med. Og en kan jo lage så masse fint! :-) Lasta ned scrapbookflair nå, så skal prøve det ut litt senere idag. Gleder meg!
lilleklompen *ganske klar* ;) Skrevet 16. april 2008 #7 Skrevet 16. april 2008 hvor finner man dette scrapbookflair? link? =)
petite fleur Skrevet 16. april 2008 #8 Skrevet 16. april 2008 Jeg driver på med papirscrapping, men ble litt nysgjerrig på dette da. Er det sånn at dere printer det ut på fotopapir når dere er ferdige, eller har dere det bare liggende på maskinen?
Sannali Skrevet 18. april 2008 #10 Skrevet 18. april 2008 Tar gjerne i mot tips om slike programmer som støtter Mac. (Gjerne på PM, ikke så ofte her)
Anonym bruker Skrevet 18. april 2008 #11 Skrevet 18. april 2008 Jeg har adobe photoshop.. virkelig et av de beste programmene du kan få..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå