Gå til innhold

såååå irriterende............

Anbefalte innlegg

Skrevet

har to uker igjen før jeg tar ut perm,jeg er hjelpepleier ogjobber på et sykehjem,det som irriterer mest er at de andre på jobben går og maser hele tida om at jeg må vær forsiktig,at det er for tungt,at eg orka å gå på jobb,at jeg må ikke gjøre ditt og datt pga min situasjon......................åååååååååååååååååååååååå

graviditet er ingen sykdom...........................jeg er frisk og rask og sprek og har ingen plager og har det helt topp og har sagt det så mang en gang men går det inn????????????? neida masa masa masa å så irriterende koffor er folk slik,hallo man er ikke syk dåååååå.......................

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kjenner meg igjen her.., sa fra til sjefen at det er jo ikke noe poeng at jeg kommer på jobb om jeg ikke skal få gjøre jobben min... Jeg er gravid, IKKE SYK

Skrevet

Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalloooooooooooooooooo lizzom, jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeg eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer grrrrraaaaaaaaaaaaaaaaviiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiid ........................................................................................................................................................ iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiikke sjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuk lizzom.

Hallooooo..................

Skrevet

Haha som om du liksom greier å gjøre de samme tinga nå når du har stor mage... I DONT BELIVE YOU!!!! Jobber selv som hjelpepleier på sykehjem, og måtte få tilrettelegging når magen begynnte å komme.

Skrevet

men da har du det flott da:) kjempeheldig! håper jeg også er like sprek på slutten! mener også man ikke er syk når man er gravid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...