Ronja65 Skrevet 15. april 2008 #1 Skrevet 15. april 2008 Kan du jette va jeg har glemt?.... jo spørsmålene jeg skulle ha med meg hjem til deg. Skal på kveldsvakt igjen i morgen...Da skal jeg huske dem...Lover... Du!!!!... ikke tenk på tøffe fødsler.... fordi de allre fleste føder helt normalt og helt av seg selv... Det vet jeg:-)....Fast bra resultat det blir det alltid da:-):-):-)
dritgrei hei hei! Skrevet 15. april 2008 #2 Skrevet 15. april 2008 Hei snille du! Vi har akkurat kommet hjem rfa en tur på føden vi også :-) Dette har vært en slitsom dag med tusen millioner vondter og nesten like mange tårer nemlig, men alt var fint. antagelig er det bare babyen som jobber intenst med å finne veien... for han har bena der hodet burde være og hodet høyt hevet og rompa rett ut til siden :-) rier og maserier og kynnere og kramper i magen.... dum baby! Jeg syns det var skremmende å være der i dag, det er så klinisk, jeg vil jo ikke ha en så klinisk fødsel.... men men, du har jo rett resultatet er jo det vi er ute etter, og lille vennen vår er frisk som en fisk og litt større enn gjennomsnittet ( men da stemmer det vel med vår egen termin dag kanskje... ) :-) Jeg gejtter på at du husker spørsmålene i morgen, og at det er bare utrolig sterkt for meg at du i det hele tatt vil hjelpe med å finne dem frem" Det er jeg takknemlig og glad for! Nå skla jeg legge meg og håpe på at natten blir helt vanlig, eller bedre... ,-) God natt Ronja, og takk for at du tenker på meg! klem fra
Ronja65 Skrevet 15. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. april 2008 Natti natti selv. Godt å høre at alt stod bra til. Sykehus er klinisk. Men det er fint at det finns når vi trenger det da:-). Du skal se at gogutten jobber med saken, så han finner nok snart ut av det.... Vi krysser fingrer og satser på en rolig og fin "loft"fødsel....Ibland så lurer jeg på det det med barn... hvorfor skal de gjøre oss mammer så bekjymret stadigvekk???? Da tenker jeg sån generellt dvs både på innsiden og utsiden av magen... Sov godt og klem fra meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå