Gå til innhold

Når er det en burde ta test?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg hadde siste mens 22,03 og hadde samleie den 7 og 9 . Jeg tok test i dag men den var negativ men føler meg uvel , kvalm , halsbrann, buksene kjennes kjempetrange og jeg er stuptrøtt for tia. Lurer på om jeg kan være gravid selv om jeg tok nagativ test i dag. IKM er til helgen. Når viser en test sikkert om en er gravid eller ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Joda, du kan godt være gravid selv om du testet negativt dagene før ikm. Enkelte tester ikke positivt før flere dager over ikm. Hcg-nivået øker med 2-3 dagers mellomrom, så om du testet deg i dag kan du vente 3 dager og teste deg igjen da :)

 

Symptomene du skildrer er forresten veldig lik mine ;)

 

Lykke til :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok test, og fikk negativt på ikm dagen, cb test! Noen dager senere var den positiv hos legen! Hadde akkurat de samme symtomene som du har, så du kan godt være gravid om testen er negativ!! Jeg var 5 dager etter ikm før jeg testet positivt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare vær litt oppmerksom på at den digitalte er ikke så sensitiv som den andre da;-) For jeg testa negativt først med den, mener å huske at den trenger no sånn over 50 hcg for å reagere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...