Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her sitter jeg da og tankene vandrer.Ikke lyst å legge meg for da vandrer iallefall tankene...

Håper virkelig at i dag kommer det brev i posten med tid for avreiste til Trondheim.Mamma skal tappes for væske idag så jeg er spent.Åhhh som jeg hater kreft!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønner at det ikke er lett å sove midt i alt det dere står i nå!

Og desverre er det ofte slik at tankene blir mørkere i takt med at natten blir det utenfor også...

Sender deg noen varme trøstende tanker og en god klem der du sitter og gruer deg alene midt i natten!

Skrevet

Åh kjære deg. Jeg har ikke fått med meg at mammaen din har kreft jeg.

Jeg vet ikke hva jeg skal si, men vil sende deg en god trøsteklem og jeg skal krysse alt jeg har for at dette går bra.

Skrevet

Klem fra meg også.

Husker akkurat hvordan det var når det sto på som værst med mamman min for et par år siden...Redselen sitter i meg enda. Noen ganger så tror jeg kanskje det er verst for dem som står ved siden av?? Min mamma var så rolig og sa den gangen. "Det er bedre jeg har det en noen av barna eller barnbarna... fordi det er det er det verste som kan skje en mor"....

Selv sover jeg ikke fordi jeg akkurat kom hjem fra jobb. Trenger lit tid til å varve ned for sengen venter.

Skrevet

Tusen takk alle tre, det er faktisk 50 ganger verre denne gangen enn for nesten 3 år siden da pappa fikk dødsdommen...Da hadde vi jo mamma igjen.Men nå er det plutselig jeg og søstra mi som er de aller nærmeste og som skal være sterke opp i alt det praktiske som må ordnes.

Bare håper på at dette kan bekjempes,det er mest sannsynlig livmor/eggsledere kreften sitter i.

Nå må jeg finne senga,må jo ha styrke til å kjempe videre..

Skrevet

Dere har hvirkelig hatt nok.... Først pappa og så mamma... ÅÅÅ håper at alt går bra... Prøv å få deg lit vile nå. Ny klem

Skrevet

Sender klemmer og gode ønsker om en dag med oppløftende nyheter til dere!

Skrevet

Jeg vil også sende en stor klem til deg, idefix!!! Dere må klamre dere til håpet og ta vare på hverandre nå. Håper det går bra å legge til side andre "småting" hvis du skjønner hva jeg sikter til :)

Krysser fingrene for dere!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...