Har ei tulle med øyne blå <3 Skrevet 15. april 2008 #1 Skrevet 15. april 2008 Så på yr! JUHU!!!! Bort med vinterklær!!!!!!!!!!!!!!
cherry coke Skrevet 15. april 2008 #2 Skrevet 15. april 2008 I hele landet? Typisk at det ikke gjelder vestlandet...her blir det vel regn og surt=(
Har ei tulle med øyne blå <3 Skrevet 15. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 15. april 2008 Oslo. 18 på onsdag og 19 på torsdag!!! JUHU!!!!!!
ScaryMama Skrevet 15. april 2008 #7 Skrevet 15. april 2008 JIPPI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
86frøken & lille krapyl Skrevet 15. april 2008 #10 Skrevet 15. april 2008 Oh shaits... Tuller du eller??! Akkurat nå er det deilig å vite at jeg på den tida er ferdig med eksamen og kan nyte den deilige vårsola
Gjest Nordavind fra sør Skrevet 16. april 2008 #12 Skrevet 16. april 2008 ååååhhhh....sol og varme...kom til meg...husker nesten ikke hvordan solen ser ut lengere
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 16. april 2008 #13 Skrevet 16. april 2008 Åh, heldiggriser da Hvordan ser man langtidsvarsel der inne da?? Kanskje trøndelag er litt heldige å
Meg og bøllegutta!! Skrevet 16. april 2008 #14 Skrevet 16. april 2008 Å så digg!!! Kanskje vi snart kan kaste bort strømpebukser, votter, støvler og utedresser!! Håper det holder til neste fradag for da skal min aller aller beste venninne feire bursdagen sin. de har akkurat fått seg boble/massasje bad i hagen så vi planlegger å tilbringe kvelden der nemlig : ))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå