Gå til innhold

Er jo meldt 18 grader neste onsdag jo!!!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Så på yr! JUHU!!!! Bort med vinterklær!!!!!!!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I hele landet? Typisk at det ikke gjelder vestlandet...her blir det vel regn og surt=(

Skrevet

Østlandet...

Skrevet

HVOR????

Skrevet

Oslo. 18 på onsdag og 19 på torsdag!!! JUHU!!!!!!

Skrevet

JIPPI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Oh shaits... Tuller du eller??! Akkurat nå er det deilig å vite at jeg på den tida er ferdig med eksamen og kan nyte den deilige vårsola :)

Skrevet

GLEDER MEG :o)

Gjest Nordavind fra sør
Skrevet

ååååhhhh....sol og varme...kom til meg...husker nesten ikke hvordan solen ser ut lengere

Skrevet

Åh, heldiggriser da :D Hvordan ser man langtidsvarsel der inne da?? Kanskje trøndelag er litt heldige å ;)

Skrevet

Å så digg!!!

 

Kanskje vi snart kan kaste bort strømpebukser, votter, støvler og utedresser!!

Håper det holder til neste fradag for da skal min aller aller beste venninne feire bursdagen sin. de har akkurat fått seg boble/massasje bad i hagen så vi planlegger å tilbringe kvelden der nemlig : ))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...