Anonym bruker Skrevet 15. april 2008 #1 Skrevet 15. april 2008 gode og dårlige? Evetntuelt hvor man kan få kjøpt den billig nå?
mams-til-tre Skrevet 15. april 2008 #2 Skrevet 15. april 2008 Jeg er kjempefornøyd med den vogna, men vet ikke hvor den selges billig nå dessverre....
Anonym bruker Skrevet 15. april 2008 #3 Skrevet 15. april 2008 Jeg er veldig fornøyd med den Trosset alle advarsler om denne vogna og vil faktisk gå så langt som å si at det er mitt beste vognkjøp.. Så de hadde tilbud på barnas hus, men vet ikke om det er det fremdeles.. Vurdert å kjøpe brukt?
Lille`mor & lillebøll Skrevet 16. april 2008 #4 Skrevet 16. april 2008 Jeg er også veldig fornøy,minuse er at den er elendig på ulendt tereng...Mini blir rista litt;=) Barnas hus hadde denne nettop på tilbud,eller så kan du kike på finn.no
Anonym bruker Skrevet 16. april 2008 #5 Skrevet 16. april 2008 Jeg har set på finn.no, men fant ingen. Jeg vil ha rød, og helst i bergensområde. Jeg har jo allerede vogn, men vil bare ha "en til", så vil ikke betale så mange lapper for den (maks 3000)
Anonym bruker Skrevet 16. april 2008 #6 Skrevet 16. april 2008 hei,, jeg har nettopp kjøpt min brukt på finn.no,,mega bra vogn:)
Lille`mor & lillebøll Skrevet 17. april 2008 #7 Skrevet 17. april 2008 Har du sett på barnas hus??? Dersom du finner en Quinny et eller annet sted i landet koster det max 300 kr og få den sendt. Det er ikke gale prisen. Men ikke betal over 3 lapper for en brukt det koster nemlig 3000 for en ny med alle deler.
Anonym bruker Skrevet 17. april 2008 #8 Skrevet 17. april 2008 Hvis du skal kjøpe en vogn nr 2. Hva tenker du da at den skal brukes til? Skal det være en lett senter/handle vogn? Da ville jeg funnet en mindre vogn... Skal det være en tur vogn? Hvor stor er barnet ditt? Min erfaring er at vognen er ustabil når du snur barnet fra deg. Men min er en skikkelig aktiv gutt som slenger seg over alt!!! Kan bare bruke sittedelen mot meg. Kan hvertfall si at jeg aldri skal ha vogn med 3 hjul igjen!!!! Syntes ikke vognen er god på ulendt terreng heller...Ikke noe stor turvogn nei...
Gjest Skrevet 17. april 2008 #9 Skrevet 17. april 2008 Den kostet i allefall 2999,- på barnas hus i forrige uke. Det var med bag og sportsvogndel.
Lykke X 4 Skrevet 17. april 2008 #10 Skrevet 17. april 2008 Babyplaneten.no har tilbud på denne vogna. til ca 2500. Har du veldig lyst på vogna, så skal du bare kjøpe den. Gjør dine egne erfaringer med den. Det er mange misfornøyde, men det er også mange som sier de er veldig fornøyde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå