Gjest Skrevet 15. april 2008 #1 Skrevet 15. april 2008 Jeg tør søren meg ikke prompe engang! Dette er bokstaveligtalt noe DRITT! (magasjau, for de som ikke har fått med seg det) For pysete lesere; ikke les mer nå! Det bare renner joooooooo:( Jeg hater det her så sinnsykt! Dere andre som har hatt samme runden (om noen?!) Smitta det ungene også eller? Jeg har ikke lyst på flytende drittbleier fra vesla i natt!
ScaryMama Skrevet 15. april 2008 #2 Skrevet 15. april 2008 Vi har hatt to runder med det i vinter, og begge gangene ble jeg smittet av Nikolai. Men det er jo veldig smittsomt da, så mest sannsynlig får Embla det også Men de små blir ikke like hardt rammet som oss da, det er jo en liten trøst...
Gjest Skrevet 15. april 2008 #3 Skrevet 15. april 2008 Men dette er varianten uten oppkast?! *haaaaate enda litt*
Sjefsmegga Skrevet 15. april 2008 #5 Skrevet 15. april 2008 hehe....det er vel helst smittsomt ja....er det for ille så får du låne deg ei bleie av ungen :-))))) / ser for seg vaggende gravid tillab med bleie ræv) *kniiiiiis
Gjest Skrevet 15. april 2008 #6 Skrevet 15. april 2008 Ja, det er det, men jeg begynner nesten å tro dette er verre... (og siden ingen andre svarer her, siden bruttern har dette også så var det seff opptatt på do i sted når jeg ble dårlig, og det er var ikke dopapir nede... Resten av tankerekken kan du fullføre selv. Skjønner du HATET eller?!?!)
Gjest Skrevet 15. april 2008 #7 Skrevet 15. april 2008 Jeg må nok rappe tøybleiene, for de passer i det minste! *æææææsj*
ScaryMama Skrevet 15. april 2008 #8 Skrevet 15. april 2008 Nei, nei, vi hadde den varianten der det kom ut BEGGE veier! Altså man sitter på do MED bøtte, yummy!!! Hvor er tillabmannen? På jobb? Jeg ropte på deg i et annet innlegg tidligere btw....
Gjest Skrevet 15. april 2008 #9 Skrevet 15. april 2008 Har sett det og svart nå Nei, den varianten har vi lagt på is til tillabmannen har perm, da kan man få årets sånne! Hehe... Og ja, han er på jobb, er han ikke alltid det!? Du kjenner jo fenomenet;) Hehe... Menne atte, jeg har ikke tenkt å være sjuk mye lenger, trenger å finne på noe i ei helg snart, gjerne med krekene!
ScaryMama Skrevet 15. april 2008 #10 Skrevet 15. april 2008 Ja, jeg skrev så i den andre tråden. Men hvis det er snakk om helg må det bli i denne måneden, for neste måned kommer jeg til å være like utilgjengelig som din mann!
Gjest Skrevet 15. april 2008 #11 Skrevet 15. april 2008 Neste mnd tror jeg ikke jeg virker mer! Ødeeeelagt hele mai! *flire* (innleveringer og slikt begynner å haste litt og mai er jobbe med sånt måned!) Men da får vi se hva vi klarer å få til da?! Vet ikke hvordan han jobber til helgen dog, men det finner jeg ut i morgen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå