phantomet Skrevet 15. april 2008 #1 Skrevet 15. april 2008 Nå har jeg vært inne på BiM, siden det jo skal være nettstedet for oss med små hybelboere i magen... Sneiet innom skravle, og klikket på en tråd der inne som omhandlet påstått mishandling av barn... Problemet mitt er bare at hjernen min fester seg ved slike rare ting og detaljer når jeg leser...og nettopp denne historien har vært servert før, med haugevis av svar, for lenge siden...Med flere og flere detaljer suplert underveis for å piske opp stemningen.... Og så setter det igang igjen...samme forløpet...og lar det irritere meg... Jeg er Ikke spesielt moden med andre ord...for jeg besvarte tråden med at det skurret.... jaja, om ikke annet fikk tråden noen innlegg som følge av dette...for nå er jeg ikke spesielt poppis.....
Gjest Skrevet 15. april 2008 #2 Skrevet 15. april 2008 Las den jeg også og noe sa meg også at det skurrer.........Godt du sa fra mener nå jeg...
Ronja65 Skrevet 15. april 2008 #3 Skrevet 15. april 2008 Du kan trøste deg med at her er du poppis.... Det er i hvertfall sikkert:-)) Og klok er du også... så det så!!!!! OK... lit bra på erting.... er du en gang i blandt.... Men det kan vi leve med:-)))))) Ref... bryllupsgratulasjoner etc, etc:-))))
dritgrei hei hei! Skrevet 16. april 2008 #4 Skrevet 16. april 2008 jeg syns ikke pahntomhjernen gjorde noen dumme sprell... jeg syns phantomhjernen gjorde helt rett jeg, dessuten fikk den fingrene med seg, så det er flere deler på din kropp som er enige med meg! Jeg gikk inn for å se tråden.... du har jo rett, og da er det helt ok å påpeke det så ikke alle andre behøver å bekymre seg for en eventyrgutt som blir dratt i ørene. Det var helt på sin plass, og du er god!
Gjest Skrevet 16. april 2008 #5 Skrevet 16. april 2008 Hos meg er du poppis.. nå har jeg riktignok ikke lest innlegget og da ei heller svaret ditt (klarer aldri å orientere meg godt nok på skravle, blond som jeg er) Men poenget mitt er uansett at det er lov å så tvil når historien dukker opp igjen, på den måten du beskriver.. Jeg har gjort meg upopulær på mine, dine, våre en gang, og holder meg unna de sidene også.. Blir bare så ufattelig provosert av enkelte mennesker noen ganger.. Og de blir tydeligvis like provosert over meg. Ære være de modne, reflekterte damene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå