Gulp Skrevet 15. april 2008 #1 Skrevet 15. april 2008 Altså hvor høy må feberen være før dere gir stikkpille? Vet ikke om det er forskjell på alder, men små barn får jo gjerne veldig høy feber. Meninger? Sønnen min er syk, usikker på om jeg skal vente og se......
Gjest Skrevet 15. april 2008 #2 Skrevet 15. april 2008 Om barnet er veldig utilpass gir jeg om det bare er ca 38..Han har lav kropps temp.
Gulp Skrevet 15. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. april 2008 Han hadde bare 37,7 da jeg målte nå nylig. Men er veldig varm og sover veldig dårlig. Våkner og gråter ofte. Usikker på om jeg målte riktig...
Supermamm Skrevet 16. april 2008 #4 Skrevet 16. april 2008 Det hadde jeg sett ann på formen. Barn kan være veldig pjuske selv om de ikke har høy temp. mens andre ganger er de helt bajaser og har allikevel 40 i feber. Er barnet ditt utilpass og sutrete hadde jeg gitt han paracet.
Supermamm Skrevet 16. april 2008 #5 Skrevet 16. april 2008 Så jo nå at du spurte igår: ) Regner med at det ordnet seg da: )
mai mammaen til to Skrevet 16. april 2008 #6 Skrevet 16. april 2008 jeg pleier gi når hun er blitt slapp og allmenntilstanden hennes ikke er noe bra. datteren min har lav kroppstemperatur slik som meg. jeg har feber når jeg har 37.5... dt samme har snuppa. hun er da glovarm... god bedring..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå