trekløvermor Skrevet 15. april 2008 #1 Skrevet 15. april 2008 Prøver igjen jeg.............. Er det noen som vet om disse tablettene (provera 10mg) kan brukes til å utsette mensen??? Skal til syden på lørdag og fikk plutselig panikk med tanken på mensen der nede
meg & to små vampyrer Skrevet 15. april 2008 #2 Skrevet 15. april 2008 Er ikke de for å regulere uregelmessige blødninger da? Det er det jeg har fått de for. De skulle tas 10 dager i hver syklus over flere sykluser, noe som renset ut alt blodet osv sa gynekologen min. Forøvrig de tablettene jeg har hatt verst humørsvingninger av noensinne!
trekløvermor Skrevet 15. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. april 2008 hehehe....da tror jeg jammen jeg ringer legen forå få Primolut likevel ;-) Ei venninne som sa de kunne brukes til å utsette jævelskapen, hadde vært kjekt å bruke de i syden ja *NOT* Takk skal du ha:)
meg & to små vampyrer Skrevet 15. april 2008 #4 Skrevet 15. april 2008 He he, det KAN hende det går. Men jeg, med mine dårlige erfaringer, ville ikke tatt sjansen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå