Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

du imponerer

at du klarer å holde deg saklig her i dag er helt utrolig

at du orker!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sukk. Klarte jeg det egentlig?

Jeg skulle egentlig jobbet med hjemmeeksamen, men saboterte meg selv.. :-/

Skrevet

jada, du klarte det, derfor jeg sier det da vøtt!

Skrevet

Forklaringen må være at du kanaliserer all energien du burde brukt til å skrive eksamen inn i debatten, og derfor er det dømt til å holdes på et anstendig nivå. :-)

Skrevet

Pass deg så du ikke får bæsj på tungespissen Dannyboy:-) Ikke siikkert Kama vasker seg der bak vet du:-)

Skrevet

Kan ikke du hoppe ut av denne tråden, som faktisk var fiiin til du forsøplet den?

Og at du er opphengt i analsex det vet vi, du trenger ikke eksponere dine undertrykkede lyster til enhver tid.

Skrevet

At du liker rævsleikinga til dannyboy er ditt problem!!! enesten som liker analsex her inne er deg.. det har vi pratet om før:-)

Skrevet

Det er du som snakker om rumpe, bæsj og tunge.. Tipper det sier det meste. Kanskje du må prøve å få gjort noe med disse seksuelt undertrykkede følelsene dine.

Skrevet

at du har tankegang som en middels 8åring skinner i gjennom i alt du skriver yppert

hva jeg velger å si til kama skal du ikke bry den snevre hjernen din med

Skrevet

Selvfølgelig bryr jeg meg om det!!! At du er en slik fløtepus som må smigre deg inn med å rompeslikke kranglesidens største bitch og patetiske kjerringkrek, viser bare at du er blottet for enhver sunn fornuft:-) tøffeltryne:-)

Skrevet

nå angriper du andre brukere med nick, og det er vel ikke lov, er det vel?

Skrevet

Virker som det er på tide å sende en mail til moderator...

Skrevet

Ja hvorfor ikke:-) Hvis du så nicket ditt i det innlegget jeg skrev så er du velkommen til å teste moderator:-)

Skrevet

Phøøø... slutt å lyg tjukka:-) Slike som deg kan ikke le... mulig hvis du syr sammen kjeften med øynene at et er mulig å få frem et smil fara ansiktsvalkene:-)

Skrevet

ja innnmari, det er totalt bortkasta mot fenomenet du nevnte, han kommer jo ikke med noe...bare pøser ut møkk.

Skrevet

Jøss skal du slikke møkk fra stumpen til InnMari også nå da:-) Lille Bompibjørnen min:-)

Skrevet

såså...lillle møkkamann!!! Du er fremdeles en skam for mannerasen:-)

Skrevet

kom igjen da, du kan vel bedre?

Skrevet

såså godklumpen min:-) jeg vet jo at du har forelsket deg i meg!!! Du ser opp til meg og forguder meg som en slags mentor og livsveileder:-) Steller da bare pent med slike små ekle guttevalper som deg vet du, Dannyboy:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...