Kristine charlotte Skrevet 15. april 2008 #1 Skrevet 15. april 2008 Hva gjør deres menn på kveldene?Er de med på bading?Stell av baby?Er sammen med dere mødre og holder dere med selskap eller lever di sitt eget liv?
lille_Harepus Skrevet 15. april 2008 #2 Skrevet 15. april 2008 Her tilbringer vi stort sett kveldene sammen. Sambo er innforstått med det at vi var to om å få barn, at vi har like mye ansvar for den lille. han skifter bleier, dusjer med lillemann, mater ( han får mme) og om natten er vi oppe annenvær gang. ellers prøver vi å kose oss sammen etter at vi har lagt den lille få litt "par-tid" bare oss to
mams-til-tre Skrevet 15. april 2008 #3 Skrevet 15. april 2008 Så lenge han ikke er på jobb, så er han med på alt som skal gjøres med ungene.... OG han er hjemme sammen med meg... Det er vel heller jeg som farter litt ut på kveldene (ikke så ofte da). Min manns hobby er å skru på GAMLE biler, så det gjør han unna på dagtid av og til. Synes det er herlig å ha han hjemme jeg, og han liker det selv også
Kristine charlotte Skrevet 15. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 15. april 2008 så koslig da! Jeg føler liksom at jeg blir litt alene om slike ting...han har også hobbyer som han får gjøre så mye som han ønsker..og han ønsker visst det mer enn hva jeg trodde,og da blir det mindre deltakelse på det som angår sønnen..sukk..jeg hadde håpet at jeg slapp å "be" han om å bade,skifte på og være sammen med..men må visst det..og det er jo ikke helt bra..grr..han er jo veldig glad i sønnen sin,men synes ikke at alt ansvaret skal være mitt ...ikke at det er noe ork,men synes han skal bli kjent med sønnen mer gjennom stell og kos osv..han er bare 14 dager enda,men er jo viktig den tiden også
The most famous Ludder Skrevet 15. april 2008 #5 Skrevet 15. april 2008 Er det du som heter Kristine Charlotte, eller en unge?
Kristine charlotte Skrevet 15. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 15. april 2008 det er meg..hvordan det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå