Anonym bruker Skrevet 15. april 2008 #1 Skrevet 15. april 2008 Er det sant at melka også kommer ut fra aerola (?) og ikke bare selve tuppen på brystvorta når man ammer? Jeg har lest det på nettet, men synes at det virker så rart. Takk for svar!
Anonym bruker Skrevet 15. april 2008 #2 Skrevet 15. april 2008 Aerola, er det det mørke området rundt brystvorten. Har du åpninger der, da?
Anonym bruker Skrevet 15. april 2008 #3 Skrevet 15. april 2008 Det ser du jo fort om du har melk og håndmelker deg;) Men det er melkeganger litt videre rundt enn akkurat det ene "hullet" på tuppen:) ikke helt ut til ytterkanten av areola, men på selve "knuppen"
Anonym bruker Skrevet 16. april 2008 #4 Skrevet 16. april 2008 Akkurat, ja! Tusen takk for svar! Dette er noe jeg har lurt på lenge.
yvve73 Skrevet 16. april 2008 #5 Skrevet 16. april 2008 Vet du, jeg har oppdaget at det kommer melk ut fra dette området også. Det renner ikke i strie strømmer, men jeg har sett små dråper som pipler ut derfra. He he. Så det er nok riktig.
Anonym bruker Skrevet 16. april 2008 #6 Skrevet 16. april 2008 Yvve- akkurat hvor er det det pipler ut litt? HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå