Gå til innhold

trøtte lille tulla mi :)))


Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag har vi vært ute hele dagen og mye har skjedd rundt oss... Tulla fikk ikke sin siste lur på ettermiddagen, og da kveldsgrøten skulle intas, så sovnet hun sittende...:) Hun var helt ferdig stakkar. Da var det å gi henne flaska da, men det gikk ikke heller. La henne bare i senga, og da hun våknet halv elleve, så var hun sulten altså. Fikk kose seg med flaska da. Uff, i morgen får jeg passe på at hun får sove skikkelig på ettermiddagen :)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...