mams-til-tre Skrevet 15. april 2008 #1 Skrevet 15. april 2008 I dag har vi vært ute hele dagen og mye har skjedd rundt oss... Tulla fikk ikke sin siste lur på ettermiddagen, og da kveldsgrøten skulle intas, så sovnet hun sittende... Hun var helt ferdig stakkar. Da var det å gi henne flaska da, men det gikk ikke heller. La henne bare i senga, og da hun våknet halv elleve, så var hun sulten altså. Fikk kose seg med flaska da. Uff, i morgen får jeg passe på at hun får sove skikkelig på ettermiddagen ))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå