~sjiraff~ Skrevet 15. april 2008 #2 Skrevet 15. april 2008 Vil tro det er forskjellig fra utdrikningslag til utrdrikningslag....
cherry coke Skrevet 15. april 2008 #3 Skrevet 15. april 2008 Ser pånakne damer, drikker øl og prater BS?=) Noe i den duren..hehe.
Silja FullFres McQueen Skrevet 15. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 15. april 2008 Hehe, ja var det jeg tenkte jeg oxo... Paintball, rafting eller noe annet mandig, og så sitte i ei eller anna bule og drikke øl og klø seg på pungen.. =P Jeg har fått spørsmål om jeg vil hjelpe til å arrangere ett sjø, så må jeg komme med noen ideèr da sjø.. men jeg aner jo ikke...
Silja FullFres McQueen Skrevet 15. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 15. april 2008 Naaj, vi er lixom over det stadiet.. Hehe..
Monajenten Skrevet 15. april 2008 #9 Skrevet 15. april 2008 Vet du, jeg syns det er smakløst med stripper, pleeeease ikke gå for det. Her har fyren funnet kjærligheten og skal gifte seg, og så skal man servere ham en flott dame som kler av seg nærmest oppå ham? Snakk om å oppfordre til utroskap rett før bryllupet. Har skjedd med mange. Verste jeg vet er kompiser som serverer brudgommen så mye drikke at han blir dritings og helt uten kontroll, og så plassere ham med en halvnaken dame. Hva er vitsen?
cherry coke Skrevet 15. april 2008 #10 Skrevet 15. april 2008 Gocart paintball pistolskyting klatring båttur om noen har båt. og masse go mat og drikke!
Zummi Skrevet 15. april 2008 #11 Skrevet 15. april 2008 I mitt utdrikningslag så skjedde ca følgende * En hel gjeng kompiser dukka plutselig opp frem fra intet (eller kjellerdøra om du vil) * Paintball, når vi bare endelig fant frem * Ble putta i min egen bil og ble dirigert til å kjøre "ditover" * Stopp på veien på Maccern for proviantering * Etter en fire-fem mil endte vi opp på en liten flyplass hvor jeg fikk fly seilfly * Så gikk turen hjem, og nå fikk jeg også lov til å sprette en øl * Dro hjem til forloveren min og skifta om begge * Fikk bind for øynene og ble så via veldig mange omveier kjørt hjem og leid inn via kjelleren * Satt hjemme og koste oss med gryterett og annen god mat og drikke * Dro så på byen etterhvert hvor de hadde ordna opplegg med eget bord og egen servitør * Ble veldig full...
Silja FullFres McQueen Skrevet 15. april 2008 Forfatter #12 Skrevet 15. april 2008 Hmm, mange gode ideèr der ja... *notere* Takk! =)
Silja FullFres McQueen Skrevet 15. april 2008 Forfatter #13 Skrevet 15. april 2008 Hehe, jada jada Monajenten.. Roe sjela nu.. Skal ikke ha noen stripper..
Zummi Skrevet 15. april 2008 #14 Skrevet 15. april 2008 Jeg hadde forresten gitt forloveren klar beskjed om at jeg ville ha et utdrikningslag og ikke utdritingslag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå