(S)TinkerBelle <3 Skrevet 15. april 2008 #1 Skrevet 15. april 2008 .. men hva skal jeg gjøre med dette håret tro? Jeg har langt mørk brunt hår ned til midt på ryggen sirka. Et stykke nedenfor bh-stroppen liksom. Det er ganske slitt så jeg må nok klippe av minimum 5 cm for at det skal se flott ut igjen, men samtidig har jeg lyst til å klippe en bob.. Har spart og spart og spart på dette håret i mange år nå, og jeg er litt lei rett og slett. Jeg vil absolutt ikke ha "layers" eller andre umulige hårfrisyrer! Hva tror dere?
cherry coke Skrevet 15. april 2008 #2 Skrevet 15. april 2008 Synes bob er kjempefint, har lyst på det selv. Men det er jo forbaska surt å klippe så mye når man har spsrt så lenge? Men shit au, det er jo bare hår. Det vokser ut igjen! Du er sikkert kjempefin med bob. =)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 15. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. april 2008 cherry nuvel, jeg har spart i ørten år sikkert så det er ikke bare bare å spare det ut igjen heller. Også er jeg over 30 år jo for pokker, kan man gå rundt med langt hår og tro man er fjorten så lenge da? fnis!
cherry coke Skrevet 15. april 2008 #4 Skrevet 15. april 2008 Ja, det kan man. Jeg holder på å spare, og er snart 30! Tidene forandrer seg, hedligvis=) Men bob er en mer voksen frisyre og kjempefint på de som kler det! Og om det er total mislykka, så er extensions en mulighet...
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 15. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 15. april 2008 brrrr.. jaaaah, kanskje jeg skal gå for en mellomting. Noe ned på skuldrene et sted. Blir mye lettere å style det i 40-talls frisyrer om det ikke er så forbanna langt. www.tinkerbelle.blogg.no Sånn er håret mitt nå da.. bare at luggen er alt for lang.
cherry coke Skrevet 15. april 2008 #6 Skrevet 15. april 2008 Kan nesten garantere at du kommer til å kle en bob. Men jeg må si at jeg synes du er kjempefin med langt hår! Fin farge også! Er ikke så mye til hjelp, merker jeg...
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 15. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 15. april 2008 hahahah! omtrent like mye hjelp som kjærestefanten min! han sitter også veldig på gjerdet her og tør ikke foreslå noen ting! hahaha!
cherry coke Skrevet 15. april 2008 #8 Skrevet 15. april 2008 Redd for å si noe feil?=) Kjenner du frisøren din godt? Om hun kjenner håret ditt, kan vel hun foreslå noe for deg?
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 15. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 15. april 2008 nja, kjenner henne ikke så godt nej. Hun driver en salong i oslo som er sikkelig rock-a-billy. Alt er innredet etter 40-tallet og hun er sikkelig rocka-billy selv så jeg får gode råd og tips innenfor den sjangeren iallefall. Så jo, skal snakke med henne om det ja. Føler at det blir klipp i to omganger om jeg skal gå for bob'en. Først opp til skuldrene og evt bob senere for å bli vant med hår som er kortere. Jeg skal i bryllup på lørdag så er jo kjekt om jeg ikke føler meg helt rar med ny sveis da.
Sjefsmegga Skrevet 15. april 2008 #10 Skrevet 15. april 2008 Synes ikke du skal klippe deg kort jeg.....hold på ungdommen noen år til du, stuss det noen cm....er selv lei i perioder, har omtrent like langt hår, men ikke lugg, men spørs om jeg skal "ta av" og klippe lugg lell
cherry coke Skrevet 15. april 2008 #11 Skrevet 15. april 2008 Høres ut som en god plan=) Lykke til iallefall, og gi tilbakemelding! Har lyst til frisøren selv, er noe av det herligeste jeg vet!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 15. april 2008 Forfatter #12 Skrevet 15. april 2008 hehe, noen ganger blir jeg sprø av å ha lugg også. spesielt når den vokser ut så fort, men alikevel for sent til å spare den ut! *ler* hmm..tviholde på ungdommen ja. nej, jeg vet ikke.. jeg tror jeg får snakke litt med frisøren og høre hva hun synes. Jeg er så fryktelig lei hestehalen min. Som regel er det ikke en hestehale heller. Bare en tufs i nakken! Grrrr.
Sjefsmegga Skrevet 15. april 2008 #13 Skrevet 15. april 2008 hehe...kjenner til det der Men jeg hadde helt kort hår for nen år sia og det tok EVIGHETER å spare...sukk...har et mannfolk også jeg da som ELSKER langt hår...som freser bare jeg nevner kort hår..hehehe.... En "greie" han har.....
Monajenten Skrevet 15. april 2008 #14 Skrevet 15. april 2008 Syns du var dritfin med langt hår! Klipp av de 5 cm og hold på "ungdommen" litt til. Nydelig er du!
Gjest Skrevet 15. april 2008 #15 Skrevet 15. april 2008 Jeg klippet bob sist fredag, er kjempe fornøyd. Hadde også spart en stund, men angrer ikke i hene tatt. dessuten er det jo en veldig lett frisyre å spare ut igjen også. Klippet meg først til skuldrene, men skulle tilbake litt senere på dagen for å farge det og da klippet jeg resten. Har det til midt på halsen foran. Føler meg mye mer fresh nå. :-) hilsen snart 30..
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 15. april 2008 Forfatter #16 Skrevet 15. april 2008 mm, jeg hadde en gang en kjærste som gjorde det slutt etter 3 år sammen når jeg klippet meg! Hahah! Fanten nå bryr seg ikke sånn, så jeg vet ikke helt hva han synes. Han er litt sånn midt i mellom. hehe. mona du er nå søt da. Ja, jeg vet ikke.. kanskje blir det noen cm av og ungdommen i boks enda noen år. Synes ikke det er spesielt kjærringete med en bob heller da...
Gjest Skrevet 15. april 2008 #17 Skrevet 15. april 2008 Jeg hadde langt hår i mange år, kunne ikke falle meg inn å klippe det. Så havnet jeg under saksa til ei venninne av meg som er frisør. Hun klipte en kjempekul bob. Følte meg som et nytt menneske jeg. Det som er trist er at hun bor så langt borte at jeg får vel klipt meg hos hun kun når jeg er der borte om sommeren. For hun er råflink å klippe, hun forstår fallet i håret mitt, og hvordan jeg kler det. Har hatt mange mislykkede frisørbesøk her hjemme. Sist i dag:( Men uansett så vurderte jeg en liten stund å spare til langt igjen nå, men det er deilig med kortere hår, og gøy å fikse på. Men hvis du skal i bryllup er det jo greit å velge noe du vet du vil føle deg vel i:)
Monajenten Skrevet 15. april 2008 #18 Skrevet 15. april 2008 Neida, det er ikke kjerringete, hehe;-) Men det kan du gjøre om et par år også. Jeg kan nesten garantere at om du klipper av håret, så blir det ikke like langt igjen uansett. Du kledde det veldig godt.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 15. april 2008 Forfatter #19 Skrevet 15. april 2008 Ja, jeg tror ærlig talt at jeg ikke har tolmodighet til å spare det ut igjen heller. Sukk. Såå vanskelig dette med hår skal være asso.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 15. april 2008 Forfatter #20 Skrevet 15. april 2008 ja, det er det med å føle seg mer fresh som frister altså! Godt du er fornøyd. Det er lenge til fredag enda så jeg får tenke litt på det.
Sjefsmegga Skrevet 15. april 2008 #21 Skrevet 15. april 2008 haha..han kunne prøvd seg på det her :-)))) Han hadde nok tilgitt seg, men garantert grått noen tårer.... ;-) Må enten ha det helt kort eller langt jeg, blir sprø hvis jeg ikke får håret unna trynet når jeg holder på med ting..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå