Gå til innhold

Noen som har cuttlebug??????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!!!!!! Er det noen av dere som har cuttlebug??? Hvilke erfaringer har dere med den og evt kan den anbefales. Lønner det seg å anskaffe en slik i stede for hele tiden å kjøpe alfabet?????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg låner cuttlebugg'en til ei venninne nå. Vi bruker den begge MASSE!!!!

Jeg skal helt klart kjøpe meg en selv. Den er dyr, men det lønner seg i lengden.

Skrevet

Jeg har cuttlebug og er kjempe fornøyd med den :)

Den er enkel å bruke og den tar alle dies fra alle produsenter :)

Den koster vel ca 700 kr og jeg synes ikke det er så ille pris da :)

Hvis du tror du kommer til å bruke den mye så lønner det seg jo, jeg bruker min masse :)

Hvis du melder deg inn på www.scrapping.no/forum

så kan du få enda mere tips både om maskiner og alt du lurer på sng scrapping og kort laging :)

Skrevet

Har også cuttlebug. Den er dyr og det er alfabetene også syns jeg. Men er nok verd det hvis du bruker den mye. Lagde masse kort før jul. Litt kjedelig at det er så dyrt med nye alfabet - kjekt å kunne variere litt med ulike bokstaver. Men veldig bra at du kan bruke alle slags dyes i den.

Skrevet

Det som er så bra med Cuttlebugen er jo at man kan bruke diesene fra alle de andre maskinene i den... eeeelsker Cuttlebugen min

Skrevet

jeg har både cuttlebug og cuttlebug kids,og er kjempefornøyd.. =) jenta mi på 6 bruker cuttle kidsen..

Skrevet

Hei! Lurer på hva er forskjellen på vanlig cuttelbug og cuttelkids, kan vi bruke diesene fra begge på begge? Jeg har quickutz tangen med mange dies til, men synes den er så tung å bruke og blir derfor ikke brukt så mye som jeg skulle ønske. Er veldig på jakt etter en cuttelbug, men det blir jo litt mye når jeg også har tangen.

Skrevet

Du kan sikkert få solgt qk tanga de på scrapping.no/forum. Har akkurat kjøpt ett par alfabeter til cuttlebugen som jeg skal kjøpe snart der og det var mye billigere enn både i butikken og på nettet...Jeg vet ikke helt hva forskjellen på de to er, men tror kanskje det kan ha noe med størrelsen å gjøre også er sikkert den kidsen ment for barn så den er kanskje noe lettere i bruk...aner ikke, kan spørre i butikken:)

Skrevet

Er det noen av dere som har kjøpt cuttlebugen på nettet fra utlandet????? Erfaringer????? Er jo så sinnsyk stor prisforskjell....

Skrevet

cuttlekidsen er en enklere utgave av cuttlebug.. den kan brukes både av voksne og barn.. og man kan bruke vanlige dies og alfabet i cuttlekidsen hvis man bruker de rette kutteplatene..=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...