Gå til innhold

0,3 MegaPixler for lite i et videokamera??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har peil? Et sony DVD kamera jeg har lyst på!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hææ finnes det så lite pixler??

Skrevet

det var lite.... ville nok ha brukt mer penger på noe bedre da..

de fleste telefoner har bedre enn det...

sikker på at du ikke mener 3,0 MP da...?

selv om det er lite for videokamera og

Skrevet

Det ville ikke jeg kjøpt!

Skrevet

syntes også d hørtes forferdelig lite ut(!) men det står: Stillbildeoppløsning i megapiksler 0,30 .. mn skal jo ikke bruke d til å ta stillbilder da.. Har ikke peiling på dette området altså ;)

andre som har DVD kamera som er fornøyde?

Skrevet

kampanjetilbud fra EliteFoto-butikkene nå.. kr. 2.999..

Skrevet

Vi har akkurat kjøpt oss hd kamera, men hverken jeg eller sambo aner hvor mange megapixler det er!! det har ingen betydning så lenge du filmer med det, og det er vel det du skal bruke det til? det kamera vi kjøpte har også muligheter for stillbilder, men det kommer vi ikke til å bruke da vi har speilreflex. fant akkurat ut at vårt har 3.1 men som sagt så er det først når du skal ta stillbilder du trenger de.

Skrevet

Vi har sony videokamera, og da vi kjøpte det sa selgerene på expert, elkjøp og lefdal det samme; det spiller ingen rolle hvor mange mp det er når du skal filme. Mp står for stillbildene. Sony er kjent for å ha den kjente carl zeiss optikken, og det er den beste. Se etter det. Tror nok jeg ville spurt mer om det, få høre hva fagfolk sier. Vårt heter hvertfall sony handycam wide lcd.

Skrevet

Så bra! Så for meg at bildene ble veeeldig dårlig når man skal se filmen på TV m så lite MP..

Skrevet

Du kan jo sjekke det med en butikk/fotograf for å være 110% sikker da, men kan ikke forstå at det skal ha noe med noe annet enn stillbilder å gjøre, men kan jo ikke si det helt helt sikkert

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...