Silja FullFres McQueen Skrevet 15. april 2008 #1 Skrevet 15. april 2008 Hvordan var det måneden etterpå? Fikk dere mens til vanlig tid? Jeg brukte de forrige måned, fikk utsatt mensen i fem dager. Så hvis jeg går etter den syklusen jeg hadde før jeg utsatte den, skulle jeg egentlig hatt den den tredje denne måned. Går jeg etter da jeg fikk den forrige mnd, så skulle jeg hatt den den 8 denne måneden.. Men ingen mens. Har småblødd litt, hatt litt murringer, men ikke noe ordentlig lixom.. Er det vanlig? Kan syklusen bli helt rar?
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 15. april 2008 #3 Skrevet 15. april 2008 Den ble forskyvet ja..Så fikk den 4 uker etter som ved vanlig mens..3 uker etter mensuka slutta altså..
Silja FullFres McQueen Skrevet 15. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 15. april 2008 Hmm, okei.. Da er jeg altså litt over.. Får vel bare vente og se da.. ;P
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 15. april 2008 #5 Skrevet 15. april 2008 Men husk at min krpopp og din kropp ikke behøver å reagere likedan på disse forskyvningene av mensen;) Kan være at mensen hopper over en gang også..Det gjorde den hos ei venninne..Men den komme innpå igjen etterhvert:)
Silja FullFres McQueen Skrevet 15. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 15. april 2008 Ja, jeg regner med det... er bare så kjipt å gå slik og vente, og ikke vite når den kommer.. Hehe... =)
Gjest Skrevet 15. april 2008 #7 Skrevet 15. april 2008 Syklusene mine rotet i flere mnd`er etterpå.....Desverre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå