Ellabella* Skrevet 15. april 2008 #1 Skrevet 15. april 2008 Siden den ble sendt i USA bare for noen dager siden...kan jo hende tv2 er kjipe og venter...
♥ Celines mamma ♥ Skrevet 15. april 2008 #2 Skrevet 15. april 2008 Står i programmet at den skal sendes neste uke
Ellabella* Skrevet 15. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. april 2008 cool, men jeg klarer alikevel ikke og vente...laster den nå :-)
♥ Celines mamma ♥ Skrevet 15. april 2008 #4 Skrevet 15. april 2008 Hehe, blir sånn når det er noe spennende på gang.....Du får oppdatere meg litt etterpå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå