ape Skrevet 15. april 2008 #1 Skrevet 15. april 2008 Dere som velger å ikke følge vaksinasjonsprogrammet, vil dere si hvorfor dere velger å takke nei?
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 15. april 2008 #2 Skrevet 15. april 2008 Hørt uttrykket "to open a can of worms"?
Gjest Skrevet 15. april 2008 #3 Skrevet 15. april 2008 Ville vel heller anbefalt deg å gått inn på vaksinedebatten om dette, eller sende en pm til de du evt ønsker kontakt med.
ape Skrevet 15. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 15. april 2008 nei, det har jeg ikke Jeg er ikke ute etter diskusjon akkurat nå. Jeg holder på å reflektere litt over temaet....
ape Skrevet 15. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 15. april 2008 Jeg har sett litt på vaksinedebatten, men orker ikke lese gjennom en haug med useriøse krangleinnlegg....
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 15. april 2008 #6 Skrevet 15. april 2008 Vel, om du skal skrive noe som helst blir du nok faktisk nødt til å lese, vesla, det er ingen som gir deg oppgava ferdig trykt og innbundet. Men så er ikke utdannelse for alle heller.
ape Skrevet 15. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 15. april 2008 DEt er ikke det jeg spurt om. Jeg spør om deres valg for å takke nei til vaksinasjon. Jeg kan lese om generelle valg til foreldre som takker nei, men det står svært lite om akkurat dette...
ape Skrevet 15. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 15. april 2008 samme for meg om jeg spør på krangle side eller ei..
Gjest Skrevet 15. april 2008 #10 Skrevet 15. april 2008 Og jeg kunne valgt å svare deg, men akkurat på dette område om dette emnet har vel tatt av litt her i det siste og egner seg ikke akkurat for å legge ut sine grunnlag her om hvorfor man ikke tar vaksiner. Hvist du tror at det kun er en enkelt ting som gjør det og mener at du kan skrive en oppgave basert på noen punkter her...så lykke til med en ufullstendig oppgave. Ta det på vaksinedebatten eller send en pm til de som ikke vaksinerer.
Gjest Skrevet 15. april 2008 #11 Skrevet 15. april 2008 Hør med Yppert. Da får du nok stoff til hele oppgava;)
Gjest Skrevet 15. april 2008 #12 Skrevet 15. april 2008 Hvis argumentet ditt var at du ikkje ville ha useriøse kranglesvar, så er det nok ikkje det luraste nei.
Lillejonas Mekkemikkel Skrevet 16. april 2008 #13 Skrevet 16. april 2008 Jeg spurte ganske enkelt om man vet at vaksinene virker, samt om det er avkreftet at de ikke gir uønskede langtidseffekter. Det er ingen som kan gi meg et konkret svar på noen av delene, og da mener jeg det er grunn til skepsis.
ape Skrevet 16. april 2008 Forfatter #14 Skrevet 16. april 2008 Vet dere hva...noen av dere virker så bastante og "dumme". JEg pleier ikke å si at folk er dumme, men nå må jeg det. Jeg spurte om deres grunn. Er det det samme som om jeg skal skrive en oppgave med deres begrunnelse? I en reflektert oppgave er det sider både for og mot, og diskusjoner med seg selv og literaturen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå