Gå til innhold

Å bli 4 er dobbelt så mye som 3...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...sa Sykehuspresten til oss da vi reiste!!! Hehe ja vi har værdens beste sykehusprest! Hun var innom sykehotellet da vi reiste. Og siden jeg jobber på sykehuset var det helt naturlig å slå av en prat:) Hun kom med den gode kommentaren som viste seg å stemme! For det er travelt syns jeg. Det går i ett med amming - rap - amming - bæsj - amming - så såååååve!! Så skal en dusje - spise - leke - lage middag - ha besøk - være ute på lekeplass - handle - ja dere vet jo hvordan det er - mens solfaktor sover!

Det virker som store bablegull skjønner, samtidig som hun ikke skjønner. Hun vil så gjerne klappe, holde og være med på alt. Og det får hun lov til, men det blir mye nei nei. Men vi er obs på det og prøver så godt vi kan å gjøre alt positivt:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er dobbel jobb, ingen tvil om det:o)

Men så er det dobbel kjærlighet og dobbel glede også da:o))

Og så snart solfaktoren bllir eldre blir det også enklere.

Jeg ser jo på guttene mine. Som nå er 2 og snart 6. De leker så fint sammen...

Klart det blir litt nei..... men de tar ikke skade av det:o)

Skrevet

Dobbelt av ALT. Men aller mest dobbel lykke ;-)

Skrevet

Travelt og herlig denne barseltiden du er i nå:-)

Dagene går i ett og man vet nesten ikke forskjell på dag og natt til tider, så, sakte men sikkert glir man inn i rutiner og systemer som fungerer perfekt for deres familie:-) Naturen er flott innrettet!

Nyt øyeblikkene - de er laget av gull!!!

Skrevet

GRATULERER med knøttet!!! Har ikke fått svart på det første innlegget ditt, men sender massevis av klemmer til deg og den nyankomne :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...