Gå til innhold

brun utfold:( er det noen som ahr opplevd det i uke 14?

Anbefalte innlegg

Skrevet

huff er skikkelig bekymert her har vært litt i trusen noen dager nå:(ikke mye bare litt men nok til at tankene begynner å svirre:(noen som ahr opplevd det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei... Men min venninne har alltid hatt det hvert svangerskap. (Er i tredje nå...) Hun har blødd litt ca rundt uke 12-14.. Men jeg ville ringt legen i morgen om jeg var deg. Er jo litt godt å få ting bekreftet liksom. Så slipper du å uroe deg. Kan kansje være et tegn fra kroppen også?? At du bør ta det litt med ro eller noe? Kansje være vekke fra jobb noen dager?

Skrevet

takk for svar:)vil likosm ikk ringe legen heller da tror de sikkert at eg er helt gal hihi:) skal ta det med ro noen dager så får vi se:) blir jo helt overnervøs når en går gravid hihi

Skrevet

Har hatt brun utflod fra dag en i dette svagnerskap. Er 19+1 idag og venter en frisk liten jente=)

Skrevet

Jeg hadde dette i uke 13 (eller tidligere, ble satt tilbake på UL). Ringte legen og fikk time med en gang jeg, men de sa det var helt normalt, tror de mente at 40 % av gravide har dette. Men om du er usikker eller føler for å få en sjekk er det bare å ringe legen. De er helt garantert vant til at folk ringer for både dette og andre "bagateller", og det viktigste er jo at du selv blir beroliget.

Jeg fikk forresten beskjed om å drøye med å trene en uke etter at det hadde gitt seg, ellers var det ikke noe spesielt å ta hensyn til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...