Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*2pp* Skrevet 15. april 2008 #1 Skrevet 15. april 2008 Er så deilig å gå rundt med halsbrann og gulp hele tiden og liksommensen som kom og gikk og blææææ
meg & to små vampyrer Skrevet 15. april 2008 #3 Skrevet 15. april 2008 *gravigravidgravid* tralalala, det er det du er:D
Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*2pp* Skrevet 15. april 2008 #4 Skrevet 15. april 2008 Ja liksommensen. har spottet litt i en uke, så trodde jeg jeg fikk mensen, men det var tydeligvis bare i ca 1 time og nå er det ignenting og jeg blir bare så jævlig frustrert og hormonell og sur og grinete. og blææææ og og og og og og og og og og og og og og og
Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*2pp* Skrevet 15. april 2008 #5 Skrevet 15. april 2008 Uff ikke si sånn da Blir så skuffet om jeg ikke er det (På den annen side blir det veldig bra når vi blir gravide i juni )
meg & to små vampyrer Skrevet 15. april 2008 #6 Skrevet 15. april 2008 Jeg venter selv. Har stikkete smerter i magen, som ved mensen. men de er bare til og fra. Tilsier vel at mensen kommer i løpet av noen dager. Som betyr syklus på 35-36 dager... hmmm.
*ale* Skrevet 15. april 2008 #7 Skrevet 15. april 2008 Dra med deg gubben og ha deg litt.. Kan starte mensen hvis det er det du "brygger" på...
Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*2pp* Skrevet 15. april 2008 #8 Skrevet 15. april 2008 Jeg har gått så langt at jeg har kjøpt dong quai idag. Helsekostdamen var kjempeoptimist og sa at det hjalp for alt og at hun brukte det hele tiden og blablabla. Hehehe Også kjøpte jeg folat ;-) Også så jeg på babytøy. Haha. Men jeg håper jeg er gravid. Hehe. Ingen mensen enda altså? Så kjipt :-( Hvis jeg ikke får ordentlig mensen snart kliker jeg
meg & to små vampyrer Skrevet 15. april 2008 #12 Skrevet 15. april 2008 Jeg har også folat klart til vi er prøvere! Og babytøy ja. Nei, ikke noe her enda heller. Kommer vel i morgen da. Eller torsdag.
Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*2pp* Skrevet 15. april 2008 #13 Skrevet 15. april 2008 Ja, eller som jeg tenker akkurat nå, kanskje jeg får mensen 1 time hver dag i 7 uker. Det hadde vært noe og veldig koselig sant. Skal teste på torsdag. Mensen kommer sikkeret for fullt sekundet jegh ar testet. Typisk..... Jeg ble helt gal da jeg så på babytøy, så søtt, jenta mi brukte 44 første ukene. så koselig å se sånt. de er så småååååååååååå
meg & to små vampyrer Skrevet 15. april 2008 #14 Skrevet 15. april 2008 44 er jo ikke så realistisk denne gang, håper jeg? Men jeg syns til og med 62 er lite jeg nå. Jeg har teste flere ganger jeg, men bare negativt og ingen blødning allikevel.
Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*2pp* Skrevet 15. april 2008 #15 Skrevet 15. april 2008 Hun var 3110 og 48 lang da hun ble født:-) Satser ikke akkurat på en 5kgs unge. Men jeg kjøpte 62 i nesten alt sist, var litt bummer når jenta så ut som en nål i en høystakk inni der :-p Haha,m ja, 62 er kjempelite. Blir litt dårlig av å tenke på at Lisja har vært mindre. Men det er jo koselig da. Har du testet mange ganger?? Siden vi snakket her for litt siden ? Jeg grugleder meg til å teste igjen. Men på den annen side vil jeg komme igang nå.. Er ikke nioe sjanse for at el kommer nå liksom. Men jeg vet jeg har hatt el ,hvorfor kommer ikke mensen?!?!
meg & to små vampyrer Skrevet 15. april 2008 #16 Skrevet 15. april 2008 Brage var 48 cm, men 3360 og han måtte ha 50 han.. Nei, håper nestemann følger sin mors størrelse her også. Ikke sin fars:( Testa på lørdag jeg. men men...
Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*2pp* Skrevet 15. april 2008 #17 Skrevet 15. april 2008 Virkelig? Var det ikke for stort? Er tydeligvis stor forskjell på grammene da. Hvor mye gikk han ned? Lisja gikk ned til 2971 på sykehuset.. Hehe, jeg syns det er ok at de er litt små. Mannen min var gigantisk ved fødsel og det vil jeg neppe oppleve ;-) Okei, siden du sa du hadde tatt FLERE tester. Hehe. Kanskje jeg ikke får mensen før i oktober. På den ene siden, fint uten mensen, på den andre, veldig dumt for det blir ingen baby. Dessuten blir jeg i kjempedålirg humør av å ikke ha mensen.. Hva i all verden kan fremskynde det? P-piller? hahah
meg & to små vampyrer Skrevet 15. april 2008 #18 Skrevet 15. april 2008 Brage gikk ikke ned mer enn 50 gram eller noe slikt. Ikke noe særlig. Min mann var 5 kg og 55 cm ved sin fødsel, ahns yngre bror var enda større:( *grøss* Ja, fint når de er så små, selv om de vokser raskere enn det som burde vært lovlig. Kanskje ikke før oktober, nei, du får håpe du får før det slik at du vet at du har el! Om ingen mens ingen el sier de vel? eller?
Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*2pp* Skrevet 15. april 2008 #19 Skrevet 15. april 2008 Ah, vi gikk i det minste fort opp igjen - er ltit av en plugg nå ;-) (hun , ikke jeg!) Auuuda.. Det varl angt og stort (og jævlig vondt kan en tro) Hehe, ja, jeg syns det har gått for fort. Trodde det skulle ta lengre tid.. Jo det må jo være mulig, for det erj o mange som VET når de har EL på bligravid, og allikevel går de over.. Merkelig sant? åh, skulle ønske det var som på barneskolen "har man sex uten kondom blir man gravid" gid det var så lett ;-)
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 15. april 2008 #20 Skrevet 15. april 2008 Ååå ikke si slikt!!! Babytøy og babystørrelser og lengde og vekt og... Jeg blir gal!!!! Hehehe )
meg & to små vampyrer Skrevet 15. april 2008 #21 Skrevet 15. april 2008 He he, så lenge du tror det så kan det kanskje ikke skade...? Neida. Uff. Stakkars dere. Ja, men jo lenger man prøver jo fler blir gravide, så tiden er på deres side. Og dere har vel såvidt begynt å prøve nå?
Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*2pp* Skrevet 15. april 2008 #22 Skrevet 15. april 2008 Vi har jo vært veldig uforsiktige før dette, også hadde jeg jo SA osv sant. Og da begynte vi å prøve for fullt.. Men det er jævlig vanskelig å prøve når mensen liksom sier "Hei, takk for lang og tro tjeneste" og stikker til syden... :@ Nå har jeg sinnssyk halsbrann. Gulper snart mer enn jenta mi gjorde da hun var nyfødt. Æsssj...
meg & to små vampyrer Skrevet 15. april 2008 #23 Skrevet 15. april 2008 JEG tror ... ja, du vet! Ta en test til i morra!
Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*2pp* Skrevet 15. april 2008 #24 Skrevet 15. april 2008 tror du ? Jeg HÅPER! hehe! er sikkert bare innbilning også hr jeg en eller annen mystisk gastrosykdom med påfølgende endokrine følger.. hahaa
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 15. april 2008 #25 Skrevet 15. april 2008 Jeg og tror du er gravid altså.... ) hehe =) Håper virkelig på det for deres del, hadde vært morsomt =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå