Gå til innhold

flere som meg??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

jeg har en datter på 6 mnd, og er nå gravid igjen.. ikke helt planlagt kan man si! men det som er er at jeg hadde siste mens i januar, begynte da på cerazette, men sluttet pga blødninger, så veit faktisk ikke når jeg har termin.. flere som har det sånn?? og er et noen her som ikke føler seg så gravide?? ser dere forteller om symptomene deres, men denne gangen kan jeg ikke si jeg merker noe ennå!

 

Lykke til med svangerskapet alle sammen!

 

(velger å være anonym en liten stund da noen kanskje vet hvem jeg er og jeg ikke har fortatlt det til så mange ennå)

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :)

 

Er førstegangs jeg da.

Men ville bare gratulere deg med graviditeten! :)

Når det gjelder symptomer, gikk det en stund før jeg merket noe særlig.

Å enda nå må jeg virkelig legge 'godviljen' til hvis jeg skal kunne si jeg er kvalm osv. Hehe :)

Så sånn sett merker jeg ikke mye til at jeg er gravid.

 

Har du vært hos legen?

Du får sikkert tidlig ultralyd da, for å finne ut termin siden du ikke vet det sikkert. Å det er jo koselig da, å få se spiren så tidlig :)

 

Masse lykke til! :)

Tenk så mye glede de 2 søskene vil få av hverandre, siden de blir så nært i alder :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde også siste mens i januar, og siden den har vært uregelmessig, ikke kommet skikkelig i gang etter fødselen for et år siden, så spurte jeg legen om jeg fikk tidlig ul, det mente hun ikke var nødvendig, det var jo ikke snakk om så mange ukene jeg kunne være mere... Så endelig termin kom jeg til å få på ordinær ul...

(Skal da nevnes at jeg hadde en blødning i påsken som jeg bare kan forklare med festeblødning... Tror jeg...)

 

Testa positivt fredagen etter påske, da KLART positivt, noe jeg ikke gjorde før ganske seint forrige gang) Håper jeg ikke er kommet lenger, siden jeg drakk en del vin i påsken, frem til jeg ble DRITTDÅRLIG tirsdagen, med spy og greier, HELDIGVIS:) )

 

For tiden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...